…obiedzie czy organizacji większych przyjęć.
Kampania ruszyła 16 października i potrwa dwa tygodnie. Opiera się na czterech wersjach spotu 15’’ z różnymi zakończeniami i pięciu spotach 30’’ on-line, w których każdy z bohaterów opowiada swoją historię, która nawiązuje do ducha polskiej gościnności. Kampania ma na celu zaprezentowanie najlepszych rozwiązań firmy MPM, która od 30 lat obserwuje zwyczaje i style życia Polaków oferując rozwiązania przemyślane i uszyte na miarę każdego gościnnego domu: m.in. suszarki do grzybów i owoców, chłodziarki do wina, slow-juicery czy sprzęt do zabudowy kuchni o niestandardowych wymiarach.
Zobacz również
W obecnym zabieganym świecie i dobie Internetu ciężko czasem znaleźć czas na celebrowanie spotkań „w realu”. Poprzez naszą kampanię pragniemy wzmacniać polską gościnność, chcemy zachęcać do spotkań i bycia razem. Produkty MPM doskonale wpisują się w kultywowanie tradycji gościnności, którą my Polacy mamy we krwi. Wspieramy gospodarzy przed i po wspólnej celebracji – niezależnie czy planują sąsiedzką kawę czy uroczyste przyjęcie. Nasze produkty są różnorodne, łatwe w użyciu i przyjazne dla każdego. – mówi Konrad Krasnodębski, Dyrektor ds. Marketingu, MPM.
W ramach kampanii online powstała strona www.wlaczgoscinnosc.pl, która przedstawia historie bohaterów spotów reklamowych i ciekawe przepisy kulinarne. Na stronie można znaleźć także przewodnik po ofercie MPM. Do każdej postaci są przypisane poszczególne produkty, które będzie można poznać jednym kliknięciem i dowiedzieć się o ich parametrach.
Nowe spoty wyświetlane będą we wszystkich głównych ogólnoinformacyjnych kanałach telewizyjnych (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN) do końca października. Kampania obejmuje również banery sponsorskie oraz działania w online (m.in. VOD Onet Player). Koncept strategiczny kampanii został stworzony przez Leo Burnett i Publicis Consultants. Kampania została zaprojektowana przez Agencję Kreatywną Pompidou. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Five Media.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Spoty nowej kampanii można zobaczyć poniżej:
Słuchaj podcastu NowyMarketing