„Nie mogę tak po prostu przestać, dostanę infekcji pęcherza”. Ta absurdalna kampania porusza bardzo ważny temat społeczny

„Nie mogę tak po prostu przestać, dostanę infekcji pęcherza”. Ta absurdalna kampania porusza bardzo ważny temat społeczny

Temat przemocy na tle seksualnym jest systematycznie poruszany na arenie międzynarodowej, dlatego coraz więcej organizacji stara się nakreślać ten problem w spotach społecznych.

Amerykańska Organizacja „It’s on us” przygotowała kampanię, która ukazuje głupotę „argumentów” używanych przez sprawców przemocy seksualnej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jedna ze scenek pokazuje, jak cukiernik dopieszcza tort, w którego środek wkłada rękę kobieta i ze smakiem konsumuję dzieło. Widząc oburzenie na twarzy artysty kobieta mówi: „Daj spokój, wiedziałeś co robisz. To ty sprawiłeś, że wyglądało tak kusząco. Ten lukier, kwiatuszki, błagały, by je skosztować..”. Pozostałe scenki są również absurdalnie żenujące, co tylko podkreśla jak niedorzeczne są niektóre „tłumaczenia” przemocy.

Jak podoba się Wam taki sposób przekazania problemu?

PS

Niedawno studenci z Uniwersytetu w Kansas zorganizowali niesamowitą wystawę ‘Co mieli na sobie?’, która jest kontynuacją kampanii obalającej mity mówiące o tym, że ofiary gwałtów prowokują wyzywającymi strojami. Na wystawie nie widzieliśmy obcisłych sukienek…

PS2

Głośno powinno mówić się nie tylko o przemocy na tle seksualnym. Rodzinne dramaty rozgrywają się zazwyczaj za zamkniętymi drzwiami. Ofiary przemocy domowej nie opowiadają nikomu o swoim losie. Dlatego wiele organizacji stara się pomóc ofiarom przemocy, informując w spotach, że nie muszą się na to godzić. Zobaczcie najlepsze kampanie dotykające problemu przemocy domowej. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij