Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Specjaliści docenili rebranding i identyfikację Politechniki

Politechnika Warszawska z prestiżową nagrodą Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. System Identyfikacji Wizualnej Politechniki Warszawskiej otrzymał nagrodę Dobry Wzór 2017 w kategorii Grafika użytkowa i opakowania.
O autorze
1 min czytania 2017-10-31

Jury konkursu zwróciło uwagę na to, że zmiana identyfikacji wizualnej Politechniki Warszawskiej to bardzo odważna, całkowita zmiana wizerunkowa instytucji. „Geometryczne inicjały PW przywołują skojarzenia z szablonami kreślarskimi, a techniczny charakter uczelni podkreśla autorski font Radikal WUT. Dodatkowe punkty za estetyczną odwagę dla władz Politechniki!” – czytamy na profilu Dobrego Wzoru na Facebooku.

Więcej o całym systemie identyfikacji można przeczytać i zobaczyć w portalu branżowym Behance.

Nagroda Dobry Wzór dla Politechniki Warszawskiej, od lewej: Urszula Deblessem, Kierownik Biura ds. Promocji i Informacji PW oraz Magdalena Dobruk ze studia Podpunkt, które jest autorem projektu

To dla nas ogromne wyróżnienie i docenienie zarówno samego projektu Podpunktu, jak i pracy związanej z wdrażaniem identyfikacji w Politechnice. Cała identyfikacja wizualna PW bazuje na spójnym języku wizualnym, obejmującym zarówno nowe logo, symbol graficzny oraz znak uroczysty, odwołujący się do tradycyjnego godła.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Kiedy zaczęłyśmy się mierzyć z tym zadaniem, bardzo szybko stało się dla nas jasne, że powinnyśmy oprzeć nowy znak Politechniki Warszawskiej na silnej, wyrazistej typografii – tłumaczy Emilia Bojańczyk ze studia graficznego Podpunkt, autorka projektu. – Wiedzieliśmy, że nie możemy wprowadzić jednego logotypu, który przekreśli wszystko, co było do tej pory. Uchwycenie istoty Politechniki w jakimś jednym symbolu graficznym, który pasowałby do wszystkich wydziałów, jednostek, byłoby bardzo trudnym zadaniem.

Dzięki oparciu systemu komunikacji wizualnej na silnym znaku, spójnej i unikalnej typografii oraz gamie kolorystycznej, a także jednorodnej rodzinie znaków wydziałowych, identyfikacja wizualna PW jest jednorodna, wyrazista oraz pozwala wyróżnić się na tle innych uczelni i szkół wyższych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dobry Wzór jest konkursem na najlepiej zaprojektowane produkty i usługi dostępne na polskim rynku. W finale tegorocznej, 24. edycji konkursu, znalazło się 114 produktów i usług. Od 27 października do 3 grudnia 2017 r. Instytut Wzornictwa Przemysłowego zaprasza na wystawę pokonkursową.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się