TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Czteryczwarte Brand Design zaprojektowało logo i system identyfikacji wizualnej dla nowej stacji Melo Radio, należącej do Grupy Eurozet

Nowa stacja Grupy Eurozet, Melo Radio, jest skierowana do tych, którzy nie chcą bez przerwy słuchać wiadomości i brać udziału w konkursach. Chcą włączyć radio i usłyszeć wpadający w ucho utwór, który wprawi ich w pogodny nastrój i doda energii, a czasem po prostu pozwoli się odprężyć.
O autorze
1 min czytania 2017-10-31

Zadaniem Czteryczwarte było stworzenie logo i systemu identyfikacji dla nowej stacji.

– Wszystkie wskazania dotyczące grupy odbiorców i charakteru marki Meloradio sprowadzały nas do indywidualnego odczuwania melodii. Badaliśmy sposoby wizualizowania melodii przez ludzi – barw, które symbolizują gatunki muzyczne, nastroje, a nawet konkretne tony – powiedziała Dominika Sikora, brand strategy director w Czteryczwarte Brand Design.

Synestezja to wrodzona zdolność łączenia zmysłów – dźwięki nabierają kolorów, obrazy zapachów, słowa mają swoje przypisane odcienie. Mimo tego, że synestezja dotyczy promila ludzkości, język dowodzi, że większości z nas nie są to wrażenia obce, w końców używamy określeń tj. „zabarwieniach” melodii i „tonach” kolorów.

System, który stworzyli projektanci Czteryczwarte wychodzi od kształtu gitary, jako jednego z najbardziej popularnych instrumentów na świecie. Ten podstawowy obrys przechodzi w morfujące formy organiczne, które pulsują, żyją i nadają systemowi energii, świeżości i rozpoznawalności. Kolory przechodzą tonalnie od ciepłych różów przez nasycony niebieski do morskiego błękitu. Elementy graficzne składają się na otaczające odbiorcę przenikające się i nakładające plamy barwne, dające spektrum szerokiej bazy muzycznej, specyficznego klimatu uzyskiwanego poprzez wiecznie żywe przeboje z domieszką współczesnych nastrojowych brzmień.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Celem identyfikacji, który udało się osiągnąć, jest to, by słuchając porannej audycji było równie miło popijać kawę właśnie z kubka Meloradio.

Słuchaj podcastu NowyMarketing