Czteryczwarte Brand Design zaprojektowało logo i system identyfikacji wizualnej dla nowej stacji Melo Radio, należącej do Grupy Eurozet

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Czteryczwarte Brand Design zaprojektowało logo i system identyfikacji wizualnej dla nowej stacji Melo Radio, należącej do Grupy Eurozet

Nowa stacja Grupy Eurozet, Melo Radio, jest skierowana do tych, którzy nie chcą bez przerwy słuchać wiadomości i brać udziału w konkursach. Chcą włączyć radio i usłyszeć wpadający w ucho utwór, który wprawi ich w pogodny nastrój i doda energii, a czasem po prostu pozwoli się odprężyć.

Zadaniem Czteryczwarte było stworzenie logo i systemu identyfikacji dla nowej stacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Wszystkie wskazania dotyczące grupy odbiorców i charakteru marki Meloradio sprowadzały nas do indywidualnego odczuwania melodii. Badaliśmy sposoby wizualizowania melodii przez ludzi – barw, które symbolizują gatunki muzyczne, nastroje, a nawet konkretne tony - powiedziała Dominika Sikora, brand strategy director w Czteryczwarte Brand Design.

Synestezja to wrodzona zdolność łączenia zmysłów – dźwięki nabierają kolorów, obrazy zapachów, słowa mają swoje przypisane odcienie. Mimo tego, że synestezja dotyczy promila ludzkości, język dowodzi, że większości z nas nie są to wrażenia obce, w końców używamy określeń tj. „zabarwieniach” melodii i „tonach” kolorów.

System, który stworzyli projektanci Czteryczwarte wychodzi od kształtu gitary, jako jednego z najbardziej popularnych instrumentów na świecie. Ten podstawowy obrys przechodzi w morfujące formy organiczne, które pulsują, żyją i nadają systemowi energii, świeżości i rozpoznawalności. Kolory przechodzą tonalnie od ciepłych różów przez nasycony niebieski do morskiego błękitu. Elementy graficzne składają się na otaczające odbiorcę przenikające się i nakładające plamy barwne, dające spektrum szerokiej bazy muzycznej, specyficznego klimatu uzyskiwanego poprzez wiecznie żywe przeboje z domieszką współczesnych nastrojowych brzmień.

Celem identyfikacji, który udało się osiągnąć, jest to, by słuchając porannej audycji było równie miło popijać kawę właśnie z kubka Meloradio.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij