Wyjątkowy Prezent rekrutuje. Poszukiwani doradcy ds. przeżyć i … operator symulatora lotu F-16

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wyjątkowy Prezent rekrutuje. Poszukiwani doradcy ds. przeżyć i … operator symulatora lotu F-16

Trwa ogólnopolska kampania rekrutacyjna firmy Wyjątkowy Prezent, lidera na rynku upominków w formie przeżyć. Poza aspektami rekrutacyjnymi, ma ona na celu budowanie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy, działającego w ciekawej branży.

Ambasadorami kampanii są pracownicy Wyjątkowego Prezentu, którzy w przewrotny sposób prezentują na zaprojektowanych na potrzeby akcji kreacjach najpopularniejsze hasła z ogłoszeń rekrutacyjnych. – Humorystyczny wymiar kampanii ma na celu pokazanie klimatu i atmosfery, jaka panuje na co dzień w naszej firmie. Specyfika branży, w jakiej działamy sprawia, że mimo poważnych wyników i sukcesów, na co dzień jesteśmy trochę niepoważni - oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Sami wymyślamy i testujemy kolejne przeżycia, przeżywamy przygody podczas niesztampowych wyjazdów integracyjnych, co wymaga od nas fantazji i dużej dawki humoru – mówi Aleksandra Gołębiewska, kierownik ds. personalnych z firmy Wyjątkowy Prezent.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania jest skierowana przede wszystkim do studentów i absolwentów, którzy chcą rozwijać kompetencje i umiejętności w sprzedaży w stacjonarnych punktach handlowych w całej Polsce oraz w warszawskiej centrali Wyjątkowego Prezentu. Wśród ogłoszeń znajdują się również te przeznaczone dla osób bardziej doświadczonych, chętnych do objęcia stanowisk menedżerskich w działach obsługi klienta oraz sprzedaży. O nietypowej działalności Wyjątkowego Prezentu mogą świadczyć nazwy i charakter stanowisk, na które trwa rekrutacja. Poza doradcami ds. przeżyć, firma szuka np… operatora symulatora F-16.

Do potencjalnych kandydatów firma dociera za pośrednictwem reklamy outdoorowej, mediów społecznościowych i portali branżowych. Działania obejmują głównie Warszawę, jak również Wrocław, Poznań, Łódź i Katowice. Akcja rekrutacyjna potrwa do 20 listopada br. 

Więcej informacji na temat kampanii rekrutacyjnej można znaleźć na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij