TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dzinga integruje się z DMBS. Call-back dostępny bezpośrednio z maila!

Chcesz zainicjować połączenie z operatorem jednym kliknięciem z poziomu maila? Teraz to możliwe! Dzięki Mail2call, innowacyjnej usłudze, która powstała dzięki współpracy firmy Dzinga z DMBS.
O autorze
1 min czytania 2017-11-03

Mail2call integruje e-mail marketing z usługą call-back firmy Dzinga. Oznacza to, że odbiorca e-maila może bezpośrednio z poziomu wiadomości, jednym kliknięciem, zamówić połączenie zwrotne. Nie ma potrzeby wypełniania formularzy. Wystarczy jedynie zostawić numer telefonu, potwierdzić tę operację, a potem pozostaje już tylko oczekiwać na połączenie. W przypadku call-backa firmy Dzinga czekanie to nie będzie dłuższe niż 21 sekund.

Usługa mail2call była możliwa do wprowadzenia dzięki temu, że w zasobach informacyjnych DBMS oprócz adresu e-mail znajduje się również nr telefonu.

Nasza współpraca technologiczna z DBMS pozwala w nowy i ciekawy sposób wykorzystać callback – w mailu. User otrzymując maila na swoją skrzynkę, ma możliwość poprzez jeden klik zainicjować połączenie z operatorem. Daje to olbrzymie możliwości w mailingach, ponieważ działa tu zasada »right here, right now« oraz brak jest dodatkowych kroków do połączenia” – mówi Marek Toporowicz, Head Of Integrations CEE w Dzinga.

„Bardzo cieszę się z nawiązanej współpracy i mam nadzieję, że wspólnie z Dzingą wykorzystamy potencjał narzędzia, jaki został stworzony przez obie firmy. Jestem przekonany, że wpłyniemy pozytywnie na skuteczność sprzedaży w telesprzedaży, poprzez świadome zamówienie kontaktu przez klienta” – komentuje wprowadzenie usługi na rynek Tomasz Dziobiak CEO, DBMS.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Usługa mail2call to duże korzyści dla e-biznesu. Dzięki niej znacznie ułatwiony i przyspieszony jest kontakt z konsultantem, zwiększa się też konwersja sprzedaży. Mail2call świetnie sprawdzi się w kampaniach efektywnościowych typu lead generation. Zanim powstała usługa, marketerzy i call center musieli wykorzystać dedykowany landing page, sprawdzać dane spływające z formularza, przekazywać konsultantowi, który oddzwaniał. Teraz wystarczy zostawić numer i kliknąć przycisk potwierdzenia tej operacji.

Usługa mail2call już została z powodzeniem przetestowana. Sprawdzono ją w kampanii „Usłysz Polskę”, realizowanej we współpracy z firmami Amplifon oraz Geers, dzięki czemu seniorzy zamawiali połączenie z konsultantami infolinii. W ciągu dwóch tygodni od uruchomienia z usługi skorzystało już ok. 1000 odbiorców.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Usługa może być stosowana na dużą skalę, w dowolnej kampanii mailingowej, w której mamy do dyspozycji pozyskany numer telefonu 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dzinga działa na rynku polskim od 2016 roku. W skład jej produktów wchodzą, chociażby call-back (także w wersji freemium), HPBX (wirtualna centrala telefoniczna), IVR (interactive voice response), nagrywanie i przechowywanie rozmów w postaci plików MP3, numery lokalne (również zagraniczne, z 27 krajów) oraz numery 0-800. Atrakcyjne ceny połączeń to także ważny element oferty (tak krajowych, jak i międzynarodowych).

Pełna oferta firmy Dzinga dostępna jest na stronie.