Spomlek wybiera Heads Advertising

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Spomlek wybiera Heads Advertising

Krakowska agencja Heads Advertising wygrała przetarg na obsługę marketingową Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

W ramach współpracy Heads Advertising będzie odpowiadać za strategię oraz kreację materiałów ATL, BTL i działania digitalowe, a także planowanie mediów dla marek Serenada i Skarby Serowara – kluczowych dla firmy Spomlek.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Wybraliśmy Heads Advertising, ponieważ stawiamy na partnerską współpracę w długim okresie. Agencja posiada bogate doświadczenie z branży FMCG, dzięki czemu przedstawiony projekt współpracy z markami spełniał w największym stopniu nasze oczekiwania”  - podsumowuje Emilia Pożarowszczyk, kierownik ds. marketingu i PR Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

 Agencja Heads Advertising rozpoczęła już współpracę z klientem.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij