Najnowsza kampania marki Wedel: jak jesz Ptasie Mleczko?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Najnowsza kampania marki Wedel: jak jesz Ptasie Mleczko?

W listopadzie ruszyła zintegrowana kampania marketingowa E.Wedel pokazująca różne sposoby jedzenia kultowych pianek Ptasie Mleczko®. Działania bazują na nowej platformie komunikacyjnej marki z chłopcem na zebrze i odbywają się w różnorodnych kanałach, m.in. w telewizji, Internecie, PR...

...czy na nośnikach zewnętrznych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Głównym elementem komunikacji jest 30-sekundowy spot Safari, w którym chłopiec na zebrze przemierza Afrykę, aż spotyka polskich wczasowiczów. Chłopiec oraz zebra przekonują urlopowiczów, że powinni jeść niebiańsko lekkie pianki Ptasie Mleczko®, zamiast „lokalnych specjałów”. Reklamy będą emitowane do końca listopada w największych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych. Poza telewizją Ptasie Mleczko® wsparte jest kampanią outdoorową w 8 największych miastach Polski, dodatkowo zasięgową kampanią w Internecie, wykorzystującą krótkie filmiki z różnymi sposobami jedzenia pianek i promująca konkurs na rytuał jedzenia kostek Ptasie Mleczko®: na koszykarza, na łakomczucha, na koszykarza itp.

Działania komunikacyjne dedykowane marce Ptasie Mleczko® zyskały także szerokie wsparcie w Internecie m.in. za pośrednictwem zasięgowej kampanii mediowej i kanałów social media prowadzonych przez agencję J. Aktywności prowadzone w digitalu są oparte przede wszystkim na interaktywnych i angażujących formatach video na stronie ptasiemleczko.wedel.pl. Kampania przedstawia spoty pokazujące różne rytuały jedzenia pianek Ptasie Mleczko®. W tym celu marka nawiązała współpracę z influencerami oraz celebrytami: Julią Wieniawą i Adamem Zdrójkowskim. Krótkie filmiki wspierają konkurs internetowy, w którym należy nagrać wideo przedstawiające rytuał jedzenie kostek Ptasie Mleczko®. Konkurs trwa do 9 listopada.

Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja PZL, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działania PR realizuje 24/7Communication, natomiast za produkcję digital contentu oraz kampanię w Internecie – J.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij