Neon Shake Advertising rozpoczął współpracę z Decathlon Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Neon Shake Advertising rozpoczął współpracę z Decathlon Polska

Dla jednej z największych sieci salonów sportowych agencja przygotowała kampanię promującą akcję „Obniżamy ceny na stałe”. Odpowiada również za wsparcie marki w obszarze social media, produkcję materiałów wideo i animacji.

Współpraca z Decathlon Polska to dla nas okazja do wykorzystania naszych kompetencji z zakresu digital i content marketingu, które posiadamy pracując na co dzień dla marek z branży retail i centów handlowych – mówi Łukasz Maścianica, dyrektor kreatywny i współwłaściciel Neon Shake. – Aktywność dla tego klienta daje nam olbrzymią satysfakcję, gdyż sami jesteśmy wielkimi entuzjastami sportu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Współpraca jest efektem działań new business. Strony nie ujawniają szczegółowych warunków i zasad współpracy.

Neon Shake Advertising to agencja reklamowa 360 stopni z silnymi kompetencjami w obszarach digital, content i video marketingu. 23-osobowy zespół pracuje dla takich marek jak Western Union, Getin Bank, Getin Leasing, Work Service, Hellena, Apsys czy Bricomarché.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij