Z branżą public relations związana jest od ponad 3 lat. Do zespołu Brand Voice z Grupy Me & My Friends przeszła z firmy Komunikacja Plus, gdzie już w czasie studiów zdobywała doświadczenie. Współpracowała m.in. z firmami z branży energetycznej i wydobywczej. Koordynowała przebieg jednego z flagowych projektów Fundacji KGHM Polska Miedź.
Prowadziła działania z zakresu komunikacji społecznej z elementami CSR, komunikacji korporacyjnej, media relations, social media oraz event marketingu. Jest absolwentką politologii oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W Brand Voice będzie odpowiedzialna za prowadzenie projektów z obszaru komunikacji wizerunkowej, employer brandingu oraz social media dla klientów z branży finansowej oraz IT.