SEAT Polska debiutuje na Instagramie i rozszerza współpracę z agencją faceADDICTED

SEAT jest jedną z bardziej aktywnych marek w mediach społecznościowych na polskim rynku. Do listy kanałów komunikacji z użytkownikami od 13 listopada dołączyła kolejna platforma - Instagram. Start profilu zbiegł się z premierą nowego modelu SEAT Arona. Za komunikację marki jest odpowiedzialna...
O autorze
1 min czytania 2017-11-14

…agencja faceADDICTED (w trakcie rebrandingu na F11), z którą to SEAT współpracuje już od prawie 4 lat, stale rozszerzając działania o kolejne kanały komunikacji oraz obszary aktywności digital (np. Facebook Ads). Agencja jest odpowiedzialna za działania strategiczne, analityczne, przygotowywanie polskojęzycznych treści (także video) oraz akcje dotyczące poszczególnych promocji i ofert marki. Ze strony agencji zespół, który jest odpowiedzialny za treści publikowane na Instagramie i innych kanałach komunikacji, nadzoruje Maciej Koński Account Manager faceADDICTED.

– Nasza kilkuletnia kooperacja z SEAT-em to dowód na to, że agencja rozumiejąca potrzeby Klienta jest w stanie sprawić, że jest on zadowolony na wielu poziomach działania: zarówno w odniesieniu do bieżących aktywności, jak i generowania większych zysków ze sprzedaży swoich produktów. Wiemy, że jest jeszcze mnóstwo bardzo ciekawych projektów przed nami. To rzadkość, aby Klient był cały czas otwarty na nowe pomysły i potrafił tak współdziałać z agencją, żeby nawet po wielu latach obu stronom „chciało się chcieć” coraz więcej – mówi Piotr Krauschar, Prezes Zarządu faceADDICTED

SEAT realizuje działania digital i social z agencją faceADDICTED od 2014 roku, kiedy to została ona wybrana w wyniku konkursu ofert. W 2016 roku, po wygranym przez agencję przetargu SEAT podpisał długofalową umowę o współpracy. Efekty dobrej strategii wizerunkowej są widoczne we wzrostach sprzedaży samochodów. Od początku roku do września br. SEAT zanotował 21 proc. wzrost realizacji zamówień w porównaniu do 2016 r. Na te wyniki miały wpływ również działania reklamowe prowadzone przez agencję na Facebooku i Youtube. Hiszpańska marka stawia na innowacje i komunikuje się ze swoimi klientami używając różnorodnych kanałów dotarcia, stawiając przede wszystkim na social media.

źródło: https://seatmedia.pl/aktualnosci/seat-w-polsce-ponad-20-procentowy-wzrost-sprzedazy-2004

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj