Rozpoczęła się kampania banku Credit Agricole promująca konta dla obywateli Ukrainy za 0 złotych. Media zaplanowane do tej kampanii zostały dopasowane kontekstowo: sampling ulotek z ofertą na siedzeniach w autokarach dla podróżujących na Ukrainę oraz w pociągach wyjeżdżających z Przemyśla, branding okładek na bilety autokarowe oraz tablice/billboardy ustawione na dedykowanych konstrukcjach przy głównych przejściach granicznych PL-UKR. Ponadto, zaplanowane działania obejmują promocję w prasie skierowanej do obywateli Ukrainy.
Obcokrajowcy z Ukrainy mogą otwierać rachunki we wszystkich placówkach bankowych oraz partnerskich Credit Agricole w całej Polsce. Podstawą do rozpoczęcia współpracy z bankiem jest paszport i dokument potwierdzający legalność pobytu na terenie RP.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania rozpoczęła się w połowie listopada i potrwa do końca roku. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Arena Media, za zakup mediów w internecie CUBE GROUP. Kreację stworzyła Agencja reklamowa JUST. Na jej bazie kreację internetową przygotowała Agencja CUBE GROUP.