Pula nagród w konkursie wynosi 25 000 zł. Prace można zgłaszać na stronie www.timecideakcjaanimacja.pl do 20 listopada.
– Szukamy animatorów, motion designerów oraz twórców, którzy potrafią ciekawie opowiadać historie za pomocą ruchomych obrazków – mówi Tomasz Dławichowski, managing director Timecode Film Production, organizatora konkursu. Jesteśmy mile zaskoczeni tym, że pierwsza edycja cieszy się tak dużym zainteresowaniem. Mam nadzieję, że konkurs będzie platformą wymiany pomysłów i nowym spojrzeniem na animację dedykowaną komunikacji marketingowej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024