Kasia posiada ponad ośmioletnie doświadczenie w branży public relations. Zdobywała je, opracowując i realizując strategie komunikacyjne dla polskich i międzynarodowych firm z branży energetycznej, finansowej i FMCG. Przez 5 lat pracowała w Polskim Stowarzyszeniu Energetyki Wiatrowej (PSEW), gdzie zajmowała się komunikacją medialną Stowarzyszenia. Doświadczenie zdobywała również w dwóch agencjach public relations: Eskadra Publica oraz Lighthouse Consultants.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024