Emilia Abramowicz: z Tradedoubler do Działu Agencyjnego Cube Group

Emilia Abramowicz dołączyła do Działu Agencyjnego Cube Group jako Senior Account Manager. Wcześniej pracowała w sieci Tradedoubler.
O autorze
0 min czytania 2017-11-16

Do jej obowiązków należy obsługa domów mediowych i agencji poprzez planowanie, realizację i optymalizację kampanii marketingowych przeprowadzanych z wykorzystaniem pełnej oferty performance należących do Cube Group: sieci dla e-commerce’ów SalesMedia, sieci afiliacyjnej NetSales oraz sieci mailingowej MailSales.

Abramowicz raportuje bezpośrednio do Head of Agency Sales Sebastiana Niekraszewicza i Head of Agency Operations Joanny Królik.

Poprzednio związana była z siecią Tradedoubler, gdzie jako Senior Client Development Executive zajmowała się obsługą klientów z branży finansowej, fashion, e-commerce (m.in. Provident, Alior Bank, mBank, LPP, Camaieu, Deichmann, Spartoo, NC+, Camaieu, Coccodrillo, Rainbow Tours, Van Graaf, TVN Player) oraz domów mediowych. Do jej zadań należało prowadzenie kampanii efektywnościowych, programów partnerskich oraz kampanii w modelu programmatic.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj