Emilia Abramowicz: z Tradedoubler do Działu Agencyjnego Cube Group

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Emilia Abramowicz: z Tradedoubler do Działu Agencyjnego Cube Group

Emilia Abramowicz dołączyła do Działu Agencyjnego Cube Group jako Senior Account Manager. Wcześniej pracowała w sieci Tradedoubler.

Do jej obowiązków należy obsługa domów mediowych i agencji poprzez planowanie, realizację i optymalizację kampanii marketingowych przeprowadzanych z wykorzystaniem pełnej oferty performance należących do Cube Group: sieci dla e-commerce’ów SalesMedia, sieci afiliacyjnej NetSales oraz sieci mailingowej MailSales.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Abramowicz raportuje bezpośrednio do Head of Agency Sales Sebastiana Niekraszewicza i Head of Agency Operations Joanny Królik.

Poprzednio związana była z siecią Tradedoubler, gdzie jako Senior Client Development Executive zajmowała się obsługą klientów z branży finansowej, fashion, e-commerce (m.in. Provident, Alior Bank, mBank, LPP, Camaieu, Deichmann, Spartoo, NC+, Camaieu, Coccodrillo, Rainbow Tours, Van Graaf, TVN Player) oraz domów mediowych. Do jej zadań należało prowadzenie kampanii efektywnościowych, programów partnerskich oraz kampanii w modelu programmatic.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij