Wioletta Wiśniewska z Traffic Trends do Bidlab

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wioletta Wiśniewska z Traffic Trends do Bidlab

Do zespołu Bidlab – agencji mediowej specjalizującej się w efektownym pozyskiwaniu ruchu – dołączyła Wioletta Wiśniewska. Objęła stanowisko Traffic Managera.

Wioletta Wiśniewska jest odpowiedzialna za kampanie reklamowe realizowane zarówno w Programmatic, jak i AdWords. Zajmuje się optymalizacją prowadzonych działań reklamowych tak, aby pomiędzy tymi dwoma ekosystemami wyszukiwać najefektywniejsze ścieżki atrybucji dla kluczowych klientów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wioletta Wiśniewska w ostatnim czasie pracowała w Traffic Trends na stanowisku Team Leadera, gdzie odpowiadała za szkolenie stażystów z zakresu Google AdWords i Analitycs. Ponadto prowadziła kampanie m.in. linków tekstowych, wideo, remarketingowe czy Google Zakupy w systemie AdWords. Wcześniej współpracowała z widoczni.pl oraz Smartlink.

Niezmiernie cieszy mnie fakt, że do naszego zespołu dołączyła Wioletta. Dzięki jej szerokim kompetencjom i doświadczeniu zarówno w dziedzinie Programmatic, jak i AdWords prowadzone przez nas działania wkroczą na jeszcze wyższy poziom do czego cały czas dążymy – komentuje Tomasz Teodorczyk, CEO Bidlab.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij