TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Synergic realizuje rozbudowane kampanie reklamowe z wykorzystaniem transportu miejskiego

W listopadzie i grudniu br. Synergic realizuje kilka rozbudowanych kampanii reklamowych z użyciem transportu miejskiego w Warszawie. Są to kampanie dla: rejonu turystycznego w Austrii ZELL AM SEE - KAPRUN, Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, firmy PTAK oraz producenta gier komputerowych CD PROJEKT.
O autorze
1 min czytania 2017-11-17

Pressroom, reklama, Kampania, Synergic, ZTM,Ta ostatnia firma dzięki strategii Synergic realizuje kampanię ogólnopolską z wykorzystaniem nośników w Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Trójmieście.

Warszawa bez wątpienia jest najbardziej rozwiniętym komunikacyjnie miastem w Polsce. Według statystyk opublikowanych przez ZTM* każdego dnia środki komunikacji: metro, tramwaje oraz autobusy pokonują około 336 tysięcy kilometrów tras. Warszawa również znajduję się na 29 miejscu w globalnym raporcie Sustainable Cities Mobility Index**, który zestawia 100 miast z całego świata pod względem zrównoważonej mobilności. Raport porównuje warunki transportu i lokalnej komunikacji, nie zapominając o wpływie na środowiska, a tu komunikacja miejska króluje we wszystkich wskaźnikach.

„Tramwaj” zwany pożądaniem

Tak przyjazne środowisko komunikacyjne tworzy jednocześnie ogromny potencjał reklamowy, a emisja reklam z użyciem transportu miejskiego zapewnia szeroki zasięg, efektywność, i przede wszystkim dotarcie do zróżnicowanej grupy odbiorców. Szczególnie pozytywnie odbieranym środkiem komunikacji miejskiej są tramwaje i metro, które dzięki technologii szyn sprawnie omijają korki w godzinach szczytu. Ponadto docierają do samego centrum miasta, gdzie nie zawsze znajdzie się miejsce do parkowania prywatnego auta. W dobie promowania zdrowego trybu życia coraz więcej ludzi zaczyna kierować się zasadą stop buying, start sharing.

Nośniki firmy Synergic idealnie wpisują się w cykl zrównoważonej mobilności, gdyż w lecie większość mieszkańców korzysta z popularnych rowerów miejskich, a jesienią i zimą ze względu na warunki atmosferyczne większość użytkowników rozpoczyna zmasowane korzystanie z komunikacji miejskiej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Cieszy fakt, że polskie miasta znajdują uznanie w międzynarodowych rankingach zrównoważonej mobilności. Transport miejski to atrakcyjne pole do realizacji kampanii reklamowych. Reklama pojawia się na obiekcie dynamicznie poruszającym się w przestrzeniach zmodernizowanych, często w sercu miast, z dostępem do dużej liczby odbiorców. Prognozujemy, że w najbliższych latach reklamy na tych nośnikach będą miały coraz większą rzeszę zainteresowanych klientów.” – podkreśla Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu SYNERGIC

Tramwaje kursujące w miastach takich jak Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Łódź, Bydgoszcz oraz Trójmiasto docierają dziennie do około 7 milionów odbiorców. Ten środek transportu kursuje zarówno w dzień, jak i w nocy, a przede wszystkim dociera do ścisłego centrum. Najczęściej trasy komunikacji miejskiej przebiegają również w miejscach, w których znajdują się liczne galerie, punkty usługowe, kawiarnie i restauracje, koncentrujące duże rzesze konsumentów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

*Informator statystyczny ZTM, www.ztm.waw.pl/statystyka.php?c=664&l=1
**Raport Sustainable Cities Mobility Index www.arcadis.com/en/global/our-perspectives/sustainable-cities-mobility-index-2017

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się