Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Eurobest 2017!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Eurobest 2017!

18 listopada, w Centrum Kreatywności Targowa, poznaliśmy zwycięzców kolejnej edycji Young Creatives Eurobest. W tym roku uczestnicy startowali w dwóch kategoriach: Young Creatives Integrated oraz Young Planners.

W nagrodę zwycięzcy wyjadą na festiwal Eurobest odbywający się w dniach 28 - 30 listopada w Londynie. Ponadto, dwa najlepsze zespoły w kategorii Integrated wezmą udział w międzynarodowych finałach Young Creatives Integrated Competition

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W kategorii Young Creatives Integrated nagrodę główną zdobyły zespoły: Paweł Murawski i Bartosz Bulak oraz Marta Krawiec i Pablo Dominguez Agregan reprezentujący 180heartbeats + JUNG V. MATT (nagroda + wyróżnienie). Nominacje otrzymali Adriana Hochmańska i Irmina Pączek / Grandes Kochonos Digital oraz Aleksandra Berka i Patrycja Rogacz z agencji They.pl.

Partnerem kategorii Young Creatives Integrated była marka Volksawagen. Zadaniem konkursowym było stworzenie projektu kampanii zintegrowanej dedykowanej programowi Mali Ratownicy, którego celem jest edukowanie dzieci w wieku 6-14 lat w zakresie pierwszej pomocy. Young Creatives Integrated to kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli 31 lat. Prace w ramach kategorii oceniało jury pod przewodnictwem Michała Desowskiego, Dyrektora Kreatywnego z Saatchi & Saatchi IS w składzie: Iza Ogórek / TVN Media, Tomek Matuszewski / Follow, Michał Kubik / Brasil, Michał Szaniecki / Volkswagen.

W ramach kategorii Young Planners uczestnicy mieli za zadanie opracowanie projektu strategii oraz zaplanowanie kampanii dla linii napojów marki Tymbark. Najlepsza okazała się propozycja autorstwa Pauliny Maćczak oraz Klementyny Jarmusz z Havas PR. Nominacje otrzymały zespoły: Łukasz Gołacki i Agnieszka Gałkowska z agencji Walk Creative oraz Natalia Drobniak i Dawid Kaźmierczak reprezentujący McCann Worldgroup Poland.

Kategoria Young Planners jest dedykowana strategom, plannerom i reasercherom z agencji reklamowych, agencji PR i domów mediowych, którzy nie ukończyli 31 lat. Tegoroczne prace oceniało jury pod przewodnictwem Jakuba Eichelbergera, Strategy and Buisness Director’a z agencji DDB&Tribal w składzie: Marek Rosłan / Saatchi & Saatchi IS, Henryk Klawe / TGTH, Kamila Ziober / CPC oraz Bartosz Załęcki.

Organizatorzy konkursu: Eurobest, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, KTR
Partnerzy: Volkswagen, Tymbark
Współpraca: McCann&MRM, MIŁO Posproduction, Studio dźwiękowe GŁOŚNO

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij