UNIQUE ONE przygotowała dla MAKRO loterię zdrapkową

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
UNIQUE ONE przygotowała dla MAKRO loterię zdrapkową

MAKRO Cash and Carry Polska powierzyło agencji UNIQUE ONE opracowanie loterii promocyjnej. Akcja objęła swym zasięgiem całą Polskę.

Akcja rozpoczęła się 21 listopada, a okres sprzedaży promocyjnej potrwa do 31 grudnia 2017 roku. Aby otrzymać zdrapkę w „Loterii zdrapkowej MAKRO”, należy w trakcie trwania okresu promocyjnego zakupić 2 zgrzewki produktów promocyjnych Coca-Cola w MAKRO. W Loterii do wygrania jest ponad 140 000 nagród takich jak: puszki Coca-Cola, bombki Coca-Cola, czapki Coca-Cola, koce Coca-Cola, Ipady mini 4 i Iphone’y 8. Zdrapkę z komunikatem o wygranej należy zachować i w przypadku nagrody z Coca-Cola należy oddać zdrapkę w DKiOK w hali MAKRO do 30.01.2018 r. w celu odbioru nagrody. W przypadku wygrania Ipada lub Iphone’a należy skontaktować się z infolinią organizatora do 22.01.2018 r. żeby dowiedzieć się jak odebrać nagrodę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja UNIQUE ONE, działająca na zlecenie MAKRO Cash and Carry Polska, odpowiedzialna jest za kompletną organizację i obsługę akcji. Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią informacyjną wykorzystującą m.in. materiały POS w halach MAKRO oraz radiowęzeł w halach MAKRO. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij