TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Cube Group z nagrodą w konkursie Effective Mobile Marketing Awards jako jedyna agencja z Polski

Agencja Cube Group została nagrodzona w konkursie Effective Mobile Marketing Awards jako jedyna z Polski. Jurorzy przyznali nagrodę główną w kategorii Most Effective Use of Data kampanii mobilnej dla iTaxi „Niezawodnie do celu z iTaxi”, w tym roku nagrodzonej już dwoma statuetkami Golden Arrow.
O autorze
1 min czytania 2017-11-22

Kampania dla iTaxi walczyła o główną nagrodę w kategorii Most Effective Use of Data z kampaniami dla marek AXA (Wielka Brytania), Gordon’s Gin (Wielka Brytania), Peugeot (Wielka Brytania), Subway (Francja) oraz Vodafone (Turcja) – ta ostatnia zdobyła wyróżnienie „Highly Commended”. Wyniki konkursu ogłoszono 16 listopada w Londynie. W pozostałych kategoriach wśród nagrodzonych były m.in. marki Domino’s Pizza, Cadbury, lotnisko Heathrow w Londynie, Deutsche Telekom czy wydawcy „Washington Post” i „The Telegraph”.

Effective Mobile Marketing Awards to 8. edycja konkursu organizowanego co roku przez wydawcę brytyjskiego „Mobile Marketing Magazine”. W gronie oceniających zasiadali eksperci mobilni z marek, agencji i firm technologicznych, w tym roku m.in. brytyjskiej sieci domów handlowych John Lewis (Online Product Director – Sienne Veit, obecna na liście Top 50 najważniejszych postaci Mobile 2015 wg „The Drum”), American Express (Head of Marketing, Insurance, Nick Bilodeau, znajdujący się w TOP 10 najczęściej obserwowanych influencerów rynku fintech na Twitterze) czy Eurostar (Mobile Product Lead – Mark Cody).

Dla zespołów Cube Group i iTaxi to kolejne docenienie. Kampania zdobyła już dwie nagrody główne Golden Arrow w kategoriach Digital marketing – SEM oraz Digital marketing – Mobile Marketing, a także nominacje w European Search Awards w kategorii Best Mobile Campaign i Google Premier Partner Awards w kategorii Mobile Innovation.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj