TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Święty Mikołaj też jest z Finlandii

Po dobrym przyjęciu letniej kampanii reklamowej, fiński fintech Euroloan zdecydował się na kolejną odsłonę działań promocyjnych w telewizji i Internecie. Tym razem bohaterem spotów został borykający się z nagłymi wydatkami … Święty Mikołaj.
O autorze
1 min czytania 2017-11-24

Podczas letniej kampanii sprzedaliśmy 5-krotnie więcej pożyczek gotówkowych niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Dlatego, aby trwałe zwiększyć nasz udział w rynku pożyczek gotówkowych, zdecydowaliśmy się na kolejną kampanię i to w okresie naturalnie zwiększonego popytu, czyli przed Świętami – podkreśla Adam Kuśnierkiewicz, country manager Euroloan Consumer Finance Polska.

Nowa kampania wystartowała 20 listopada i potrwa do 17 grudnia. W spocie widzimy, że nieprawidłowo zaparkowane sanie Świętego Mikołaja przyciągnęły uwagę straży miejskiej. Związane z tym faktem wydatki, zaprowadziły Świętego Mikołaja do fińskiej firmy pożyczkowej Euroloan. Wszystko dlatego, że on też jest Finem i na co dzień mieszka w Finlandii. – W ten sposób chcemy eksponować charakterystyczne, fińskie korzenie spółki – wyjaśnia Grzegorz Kasprzyk, marketing manager w Euroloan Consumer Finance Polska.

– Podstawowym produktem Euroloan jest limit odnawialny, czyli pożyczka z możliwością wielokrotnego wykorzystania przyznanych środków – dodaje Grzegorz Kasprzyk. – Ale nawet to ciekawe z punktu widzenia klientów rozwiązanie bez budowania rozpoznawalności marki byłoby sprzedażowo niewystarczająco efektywne.

Reklamę świąteczną, podobnie jak pierwsze spoty z Finami w saunie, przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Spark Foundry.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj