Święty Mikołaj też jest z Finlandii

Po dobrym przyjęciu letniej kampanii reklamowej, fiński fintech Euroloan zdecydował się na kolejną odsłonę działań promocyjnych w telewizji i Internecie. Tym razem bohaterem spotów został borykający się z nagłymi wydatkami … Święty Mikołaj.
O autorze
1 min czytania 2017-11-24

Podczas letniej kampanii sprzedaliśmy 5-krotnie więcej pożyczek gotówkowych niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Dlatego, aby trwałe zwiększyć nasz udział w rynku pożyczek gotówkowych, zdecydowaliśmy się na kolejną kampanię i to w okresie naturalnie zwiększonego popytu, czyli przed Świętami – podkreśla Adam Kuśnierkiewicz, country manager Euroloan Consumer Finance Polska.

Nowa kampania wystartowała 20 listopada i potrwa do 17 grudnia. W spocie widzimy, że nieprawidłowo zaparkowane sanie Świętego Mikołaja przyciągnęły uwagę straży miejskiej. Związane z tym faktem wydatki, zaprowadziły Świętego Mikołaja do fińskiej firmy pożyczkowej Euroloan. Wszystko dlatego, że on też jest Finem i na co dzień mieszka w Finlandii. – W ten sposób chcemy eksponować charakterystyczne, fińskie korzenie spółki – wyjaśnia Grzegorz Kasprzyk, marketing manager w Euroloan Consumer Finance Polska.

– Podstawowym produktem Euroloan jest limit odnawialny, czyli pożyczka z możliwością wielokrotnego wykorzystania przyznanych środków – dodaje Grzegorz Kasprzyk. – Ale nawet to ciekawe z punktu widzenia klientów rozwiązanie bez budowania rozpoznawalności marki byłoby sprzedażowo niewystarczająco efektywne.

Reklamę świąteczną, podobnie jak pierwsze spoty z Finami w saunie, przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Spark Foundry.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj