Wordsmith PR powiększa zespół i rozszerza grono klientów

Wordsmith PR powiększa grono klientów z branż wnętrzarskiej i FMCG. W ostatnim czasie firma nawiązała współpracę z kilkoma markami, m.in. Zakładami Mięsnymi Warmia i Studiem Tkanin.
O autorze
1 min czytania 2017-11-27

Z związku z nowymi projektami do agencji dołączyła Weronika Skwarzec dotychczas związana z Urzędem Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego.

Olsztyńska agencja Wordsmith PR to jedyna firma świadcząca kompleksową obsługę z zakresu PR w regionie Warmii i Mazur. – Naszym atutem jest to, że łączymy doświadczenie zdobyte w warszawskich agencjach ze znajomością lokalnych realiów – wyjaśnia Karolina Sieniawska, Prezes Zarządu – Po 5 latach na rynku zauważamy, że coraz więcej przedsiębiorstw, nawet jeśli są to firmy z bogatą tradycyjną, chce odświeżyć wizerunek lub podkreślić swoją lokalność. Bez wsparcia PR-owskiego byłoby to trudne do osiągnięcia – uzupełnia.

Doskonałym przykładem tych tendencji jest podpisana w ostatnim czasie umowa między Wordsmith PR i Zakładami Mięsnymi Warmia – wiodącym producentem i właścicielem sieci sklepów/restauracji Steakowania. To kolejna po firmie OCTIM marka z branży FMCG w portfolio spółki. Agencji powierzona została pełna realizacja działań z zakresu public relations, tj. relacje z mediami, obsługa kanałów w social mediach, a także kreowanie wizerunku firmy i produktów.

Do grona obsługiwanych przez agencję firm z branży wnętrzarskiej (m.in. Jawor-Parkiet) dołączyło z kolei Studio Tkanin Anny Bułło – pracownia wnętrzarska zajmująca się dekoracją okien i wnętrz o prestiżowej pozycji na rynku lokalnym. Agencja wesprze wdrożenie nowej linii produktów oraz sklepu online i zajmie się kompleksowym doradztwem w zakresie PR – relacji z mediami, komunikacji w social mediach czy współpracy z architektami i influencerami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W gronie nowych klientów spółki pojawiła się również DrukarniaFortuny.pl – drukarnia internetowa z pełną ofertą na urządzenia mobilne. Do zadań Wordsmith PR należą copywriting (w tym przygotowanie tekstów na blog), relacje z mediami oraz współpraca z influencerami.

Agencja do tej pory współpracowała z wieloma markami o zasięgu zarówno regionalnym, jak i ogólnopolskim. – Cieszy nas, że większość tych umów ma charakter długofalowy. Mamy w swoim gronie klientów, z którymi pracujemy nieprzerwanie od kilku lat – podkreśla Karolina Sieniawska – Większość nowych projektów to wynik rekomendacji, co świadczy o skuteczności naszych działań – dodaje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W związku z pojawieniem się nowych projektów z początkiem listopada Wordsmith PR powiększyło swój zespół. Do agencji dołączyła Weronika Skwarzec, która jest związana z branżą PR od kilku lat. Do agencji przeszła z biura prasowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Specjalistka w zakresie promocji wydarzeń społecznych i kulturalnych, rzeczniczka prasowa 4. edycji WAMA Film Festival.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się