TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wordsmith PR powiększa zespół i rozszerza grono klientów

Wordsmith PR powiększa grono klientów z branż wnętrzarskiej i FMCG. W ostatnim czasie firma nawiązała współpracę z kilkoma markami, m.in. Zakładami Mięsnymi Warmia i Studiem Tkanin.
O autorze
1 min czytania 2017-11-27

Z związku z nowymi projektami do agencji dołączyła Weronika Skwarzec dotychczas związana z Urzędem Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego.

Olsztyńska agencja Wordsmith PR to jedyna firma świadcząca kompleksową obsługę z zakresu PR w regionie Warmii i Mazur. – Naszym atutem jest to, że łączymy doświadczenie zdobyte w warszawskich agencjach ze znajomością lokalnych realiów – wyjaśnia Karolina Sieniawska, Prezes Zarządu – Po 5 latach na rynku zauważamy, że coraz więcej przedsiębiorstw, nawet jeśli są to firmy z bogatą tradycyjną, chce odświeżyć wizerunek lub podkreślić swoją lokalność. Bez wsparcia PR-owskiego byłoby to trudne do osiągnięcia – uzupełnia.

Doskonałym przykładem tych tendencji jest podpisana w ostatnim czasie umowa między Wordsmith PR i Zakładami Mięsnymi Warmia – wiodącym producentem i właścicielem sieci sklepów/restauracji Steakowania. To kolejna po firmie OCTIM marka z branży FMCG w portfolio spółki. Agencji powierzona została pełna realizacja działań z zakresu public relations, tj. relacje z mediami, obsługa kanałów w social mediach, a także kreowanie wizerunku firmy i produktów.

Do grona obsługiwanych przez agencję firm z branży wnętrzarskiej (m.in. Jawor-Parkiet) dołączyło z kolei Studio Tkanin Anny Bułło – pracownia wnętrzarska zajmująca się dekoracją okien i wnętrz o prestiżowej pozycji na rynku lokalnym. Agencja wesprze wdrożenie nowej linii produktów oraz sklepu online i zajmie się kompleksowym doradztwem w zakresie PR – relacji z mediami, komunikacji w social mediach czy współpracy z architektami i influencerami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W gronie nowych klientów spółki pojawiła się również DrukarniaFortuny.pl – drukarnia internetowa z pełną ofertą na urządzenia mobilne. Do zadań Wordsmith PR należą copywriting (w tym przygotowanie tekstów na blog), relacje z mediami oraz współpraca z influencerami.

Agencja do tej pory współpracowała z wieloma markami o zasięgu zarówno regionalnym, jak i ogólnopolskim. – Cieszy nas, że większość tych umów ma charakter długofalowy. Mamy w swoim gronie klientów, z którymi pracujemy nieprzerwanie od kilku lat – podkreśla Karolina Sieniawska – Większość nowych projektów to wynik rekomendacji, co świadczy o skuteczności naszych działań – dodaje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W związku z pojawieniem się nowych projektów z początkiem listopada Wordsmith PR powiększyło swój zespół. Do agencji dołączyła Weronika Skwarzec, która jest związana z branżą PR od kilku lat. Do agencji przeszła z biura prasowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Specjalistka w zakresie promocji wydarzeń społecznych i kulturalnych, rzeczniczka prasowa 4. edycji WAMA Film Festival.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się