Oranżada Hellena zaprasza na Pierwszą Gwiazdkę – startuje świąteczna kampania reklamowa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Oranżada Hellena zaprasza na Pierwszą Gwiazdkę  – startuje świąteczna kampania reklamowa

27 listopada ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa Oranżady Hellena. Bohaterami zabawnego spotu są Kuba Wojewódzki oraz… Oranżadowy Mikołaj. Zakrojone na szeroką skalę działania wizerunkowo-sprzedażowe będą prowadzone równolegle w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży.

Oranżada Hellena to jedna z czołowych marek na polskim rynku napojowym. Konsekwentnie realizuje działania wokół platformy komunikacyjnej Autentycznie NAJ i hasła Cudze chwalicie, swego nie znacie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W bieżącym sezonie świątecznym po raz pierwszy w swojej historii będzie realizowała tak intensywne działania wizerunkowo-sprzedażowe. Kultowy napój będzie komunikowany jako autentycznie najlepszy na Święta i idealny na Pierwszą Gwiazdkę, zwiastującą te wyjątkowe dni.

Nowa, świąteczna kampania telewizyjna przedstawia rywalizację pomiędzy Kubą Wojewódzkim a Oranżadowym Mikołajem. W tym zabawnym sporze zawsze wygrywa… Mikołaj. Kampania obejmuje swoim zasięgiem największe ogólnopolskie stacje telewizyjne: TVP, Polsat, TVN i stacje tematyczne. Będzie realizowana również w Internecie, w tym na Facebook.com i YouTube.com. Wsparciem świątecznych działań komunikacyjnych dla marki są etykiety z Mikołajem na Oranżadzie o pojemności 1,25 l.

Oranżada Hellena otrzyma mocne wsparcie w punktach sprzedaży. Przewidziano m.in. dodatkowe ekspozycje produktów, spójne wizerunkowo z reklamą. W sklepach pojawią się efektowne, zwracające uwagę ekspozycje. Jedną z nich będzie imponujących rozmiarów pociąg z lokomotywą wypełniony po brzegi Oranżadą Hellena

w rodzinnym formacie 1,25 l. Ponadto w placówkach handlowych przewidziano wsparcie w postaci materiałów POS z mocnym brandingiem: plakaty, wobblery i foldery.

Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja BRANDMAN z Krakowa, a za jego produkcję - dom produkcyjny IN VITRO. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij