Podaruj najepszy prezent - Benicio del Toro w świątecznej kampanii Heinekena

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Podaruj najepszy prezent - Benicio del Toro w świątecznej kampanii Heinekena

Przed nami wyjątkowy okres spotkań z najbliższymi i… PREZENTAMI! Dlatego razem z Benicio del Toro marka Heineken podpowiada, jaki jest najlepszy upominek na święta. Wystarczy wejść na heineken.com.pl i wygrać najlepszy prezent od Heinekena.

Tradycyjnie już w okresie przedświątecznym Heineken przygotował dla swoich fanów konkurs, w którym do wygrania jest codziennie 100 wyjątkowych zestawów piwa. Wystarczy wejść na stronę i napisać oryginalne życzenia. Autorzy najlepszych wygrywają dwa kartony piwa Heineken w świątecznym opakowaniu (15 x butelka 0,5 l). Jeden zestaw wraz z życzeniami, marka wysyła do wskazanej osoby, a drugi autorowi życzeń. Przecież nie ma nic lepszego niż wspólne świętowanie, a dzięki nagrodom od Heinekena problem nietrafionych prezentów rozwiązuje się sam.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Konkurs wspiera spot reklamowy z Benicio del Toro. Aktor, jak na zdobywcę Oskara przystało, z radością przyjmuje nieudane prezenty, wie, że o ten najlepszy zadbał sam. W te święta dzięki Heinekenowi każdy może zagrać rolę życia i w oczekiwaniu na zimne piwo entuzjastycznie rozpakować nie do końca wymarzone prezenty.

- Oceniając wyniki z poprzedniego roku, nie mieliśmy wątpliwości, że warto ponowić akcję. – mówi Marcin Drożyński, Kierownik ds. Marki Heineken w Grupie Żywiec – Zainteresowanie konsumentów i entuzjazm, z jakim dzielili się wrażeniami po otrzymaniu Heinekena na swoich profilach w social mediach, przerosło nasze oczekiwania – dodaje Drożyński. - Nasi konsumenci, tak jak i my wiedzą, że nie ma nic lepszego niż zimny Heineken na święta.

Akcja „Podaruj najlepszy prezent” potrwa do 22 grudnia br.

Spot z Benicio del Toro emitowany jest na platformach VOD w Internecie.

Reklamę dla Heinekena stworzyła agencja Publicis Italia. W Polsce dla marki pracują: agencja K2 oraz dom mediowy Starcom, który odpowiada za planowanie i zakup mediów.

Świąteczna odsłona Heinekena zawitała również do punktów sprzedaży, gdzie dostępna jest limitowana edycja świątecznych opakowań piwa Heineken.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij