TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Podaruj najepszy prezent – Benicio del Toro w świątecznej kampanii Heinekena

Przed nami wyjątkowy okres spotkań z najbliższymi i… PREZENTAMI! Dlatego razem z Benicio del Toro marka Heineken podpowiada, jaki jest najlepszy upominek na święta. Wystarczy wejść na heineken.com.pl i wygrać najlepszy prezent od Heinekena.
O autorze
1 min czytania 2017-11-27

Tradycyjnie już w okresie przedświątecznym Heineken przygotował dla swoich fanów konkurs, w którym do wygrania jest codziennie 100 wyjątkowych zestawów piwa. Wystarczy wejść na stronę i napisać oryginalne życzenia. Autorzy najlepszych wygrywają dwa kartony piwa Heineken w świątecznym opakowaniu (15 x butelka 0,5 l). Jeden zestaw wraz z życzeniami, marka wysyła do wskazanej osoby, a drugi autorowi życzeń. Przecież nie ma nic lepszego niż wspólne świętowanie, a dzięki nagrodom od Heinekena problem nietrafionych prezentów rozwiązuje się sam.

Konkurs wspiera spot reklamowy z Benicio del Toro. Aktor, jak na zdobywcę Oskara przystało, z radością przyjmuje nieudane prezenty, wie, że o ten najlepszy zadbał sam. W te święta dzięki Heinekenowi każdy może zagrać rolę życia i w oczekiwaniu na zimne piwo entuzjastycznie rozpakować nie do końca wymarzone prezenty.

Oceniając wyniki z poprzedniego roku, nie mieliśmy wątpliwości, że warto ponowić akcję. – mówi Marcin Drożyński, Kierownik ds. Marki Heineken w Grupie Żywiec – Zainteresowanie konsumentów i entuzjazm, z jakim dzielili się wrażeniami po otrzymaniu Heinekena na swoich profilach w social mediach, przerosło nasze oczekiwania – dodaje Drożyński. – Nasi konsumenci, tak jak i my wiedzą, że nie ma nic lepszego niż zimny Heineken na święta.

Akcja „Podaruj najlepszy prezent” potrwa do 22 grudnia br.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot z Benicio del Toro emitowany jest na platformach VOD w Internecie.

Reklamę dla Heinekena stworzyła agencja Publicis Italia. W Polsce dla marki pracują: agencja K2 oraz dom mediowy Starcom, który odpowiada za planowanie i zakup mediów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Świąteczna odsłona Heinekena zawitała również do punktów sprzedaży, gdzie dostępna jest limitowana edycja świątecznych opakowań piwa Heineken.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się