To już 6 edycja kursu. Program studium powstał w bliskiej współpracy Wydziału Zarządzania i Stowarzyszenia Branży Eventowej, a jego twórcą jest Anna Nowakowska Członek Zarządu SBE ds. edukacji.
W roku akademickim 2017/2018 zajęcia koncentrują się na praktycznych aspektach zawodu event managera, z uwzględnieniem teoretycznej wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, prawa czy zarządzania projektami. Wykłady prowadzi kadra naukowa Wydziału Zarządzania oraz praktycy przedstawiciele branży eventowej.
Zobacz również
„Stowarzyszenie Branży Eventowej przywiązuje dużą wagę do działań edukacyjnych – począwszy od szkolenia osób dopiero rozpoczynających przygodę z branżą eventową, poprzez biznesowe spotkania i konferencje, takie jak np. Event Biznes, a skończywszy na wydarzeniach i publikacjach dla doświadczonych event managerów” – mówi Anna Nowakowska, Członek Zarządu SBE ds. edukacji. „Towarzyszymy pasjonatom wydarzeń na każdym etapie ich drogi zawodowej i jesteśmy dumni, że możemy być blisko nich wtedy, kiedy podnoszą swoje kwalifikacje” – dodaje A. Nowakowska.
Program studium obejmuje m.in. takie bloki tematyczne jak komunikacja marketingowa, charakterystyka branży eventowej, event marketing, planowanie, produkcja i realizacja eventów, przygotowanie briefów, ofert oraz kosztorysów eventowych, wykorzystanie Internetu i mediów społecznościowych w eventach, bezpieczeństwo imprez masowych, prawo autorskie i ZAIKS, efekt WOW, psychologia eventów czy sztuka prezentacji i wystąpień publicznych. Sporą część zajęć stanowią spotkania i panele dyskusyjne, pozwalające na poznanie studium przypadków oraz nawiązanie bezpośrednich relacji. Co roku program studium jest aktualizowany, zgodnie z potrzebami uczestników. Tym samym coraz większy nacisk jest kładziony na aspekty praktyczne, wykorzystanie nowoczesnych technologii przy organizowaniu wydarzeń. Uczestnicy w trakcie studium mają możliwość uczestnictwa we wszelkiego rodzaju eventach organizowanych przez członków stowarzyszenia oraz wykładowców studium i podpatrzenia od kuchni jak wygląda praca przy produkcji eventu jak również odwiedzają lokacje eventowe i siedziby firm z branży eventowej by w pełni móc poznać rynek oraz nawiązać jak największą ilość bezpośrednich kontaktów.
„Rola polskiej branży MICE, jej znaczenie ekonomiczne systematycznie rośnie. Aby swobodnie poruszać się w obszarze event managementu, niezbędne jest kształcenie się, podnoszenie umiejętności. Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, w bliskiej współpracy z SBE, pomaga w docieraniu do wiedzy i do ludzi, którzy o eventach wiedzą naprawdę wiele” – mówi doc. dr Robert Pietrusiński, Prezes Zarządu Fundacji na rzecz Wydziału Zarządzania UW.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Absolwentami pięciu edycji Studium są m.in. pracownicy agencji eventowych, reklamowych i PR, działów zarządzania zasobami ludzkimi, przedstawiciele administracji publicznej, właściciele MŚP, a także reprezentanci hoteli, lokalizacji i obiektów eventowych. Studium kierowane jest również do osób, które dotychczas nie miały możliwości pracy w branży eventowej ale interesują się jej działalnością.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegółowe informacje tutaj.