Nocne Spotkanie z Reklamą

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nocne Spotkanie z Reklamą

Już 12 grudnia o godzinie 20:00 na Politechnice Rzeszowskiej rozpocznie się XVII edycja Nocnego Spotkania z Reklamą, organizowanego przez Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief”.

Nocne Spotkanie z Reklamą to największa tego typu impreza marketingowa na skalę ogólnopolską, o której głośno jest w prasie specjalistycznej jak i innych masowych środkach przekazu. Corocznie cieszy się ona ogromnym zainteresowaniem wśród studentów, pracowników Politechniki Rzeszowskiej oraz mieszkańców Rzeszowa i okolic, gromadząc za każdym razem na salach ponad 900 odbiorców i miłośników reklam.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wydarzenie ma na celu przybliżenie społeczeństwu świata reklam. Spotkanie ma pokazać odbiorcom, że istnieją reklamy, które warto jest zobaczyć ze względu na ich charakter moralizatorski, poszerzający wiedzę z różnych dziedzin oraz umożliwiający zapoznanie się z różnymi technikami promocji w ciekawy sposób.

Dzięki Nocnemu Spotkaniu z Reklamą osoby, biorące w nim udział mogą w inny sposób spojrzeć na formy promocji stosowane przez producentów. Dzięki prezentacji reklam z różnych kategorii (m. in. reklama społecznie zaangażowana, humor w reklamie, dziecko w reklamie czy reklama viralowa), odbiorcy mogą uzyskać nowe spojrzenie na reklamy, które emitowane są tak często w telewizji.

Informacje dotyczące Nocnego Spotkania z Reklamą można śledzić na bieżąco pod linkiem.

A także na fanpage’u Koła.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij