Ostatnia kampania, w której państwo zachęcało do rozmnażania się jak króliki, była szeroko komentowana w sieci, niekoniecznie pozytywnie. Jak będzie tym razem?
W ramach akcji powstały spoty, których narratorem jest koń. Występuje on w roli coacha i opowiada o tym, jak mieć końskie zdrowie. Filmy odsyłają na specjalnie stworzoną do akcji platformę, na której można sprawdzić, czy nasz styl życia naraża nas na choroby niezakaźne.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania skierowana jest do Polaków w wieku 18–35 lat, dlatego też wspierają ją znani wśród młodzieży influencerzy, którzy propagują zdrowy tryb życia: Stuu, Trenuj z Krzychem, czy Zuzanna Borucka.
Czy akcja przyniesie pozytywne skutki? Co o niej myślicie? Dajcie nam znać w komentarzach!
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Niedawno mogliśmy zobaczyć, jaką receptę na zdrowie seksualne wystawił nam Minister Zdrowia 😉