Niedawno w swojej reklamie Samsung naśmiewał się z Apple. Reklama rozpoczynała się od sceny przed Apple Store w roku, gdy debiutował pierwszy iPhone i choć twórcy nadgryzionego jabłka nie zareagowali na prztyczek w nos i nie odpowiedzieli marce, tak Motorola postanowiła to wykorzystać i pośmiać się z koreańskiej marki.
Po pierwsze, w reklamie Motoroli gra bardzo podobny mężczyzna do tego, który pojawił się w reklamie Samsunga. Po drugie, wydaje się ona być kontynuacją historii, ale opowiedzianą w bardzo sprytny sposób!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Spójrzcie też na same tytuły reklam. Samsung chwali się „dorastaniem” (Growing up), o którym świadczy zmiana marki, a Motorola szczyci się możliwością rozszerzenia funkcji w smartfonie (Up-grade)!
A poniżej możecie zobaczyć spot Samsunga:
Tak jak wspomnieliśmy z Apple naśmiewało się również Google. Marka udostępniła reklamę, w której – z jednej strony skupia się na możliwościach swojego najnowszego smartfona – Piksela 2, a z drugiej wyśmiewa „jabłuszko”, wytykając mu błędy w zabawny sposób.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing