Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Z którym biurem podróży jechać na wakacje

Wyniki 13. edycji badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest pokazują, że Polacy tracą zaufanie do pracowników biur podróży. Spośród organizatorów turystyki największym zaufaniem darzymy biuro podróży Itaka.
O autorze
1 min czytania 2013-06-06

Jedynie 25% Polaków ma zaufanie do pracowników biur podróży. W porównaniu do 2012 roku zaufanie do przedstawicieli tej profesji spadło w naszym kraju aż o 7% i jest najniższe wśród państw, które wzięły udział w 13. edycji badania European Trusted Brands. Średnio w Europie agentom biur podróży ufa 36% ankietowanych. Najmniejsze zaufanie – poza Polakami − wykazują Rosjanie (26%), Francuzi (27%) oraz Czesi (29%). Największy kredyt zaufania agenci biur podróży otrzymali w Finlandii (64%) oraz Szwajcarii (56%).

„Liczne upadki biur podróży w ostatnich latach nie zniechęciły Polaków do zagranicznych wyjazdów, zmieniły natomiast kryteria, jakimi kierują się, wybierając organizatora swoich wakacji. Klientów w coraz większym stopniu przyciągają biura z tradycją i renomą, nawet jeśli ceny w nich byłyby wyższe niż w setkach innych, mniej znanych i z krótszym stażem na rynku usług turystycznych. Pewność standardu i bezpieczeństwo powrotu zaczynają odgrywać istotniejszą rolę niż cena.” – komentuje wyniki prof. Janusz Czapiński, psycholog społeczny.

Złote Godło European Trusted Brands 2013 w kategorii Biuro podróży zdobyła Itaka, najbardziej godna zaufania marka w opinii 25% ankietowanych. Rzadziej respondenci wskazywali markę TUI (8%) oraz markę Neckermann (7%). Marka Itaka została doceniona za jakość, stosunek wartości do ceny oraz silny wizerunek, dzięki czemu została również zwycięzcą Kryształowego Godła w tegorocznej edycji badania.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj