TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agencja Monday wstępuje do IAB Polska

Monday – agencja komunikacji przystąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Krok ten jest kolejnym etapem transformacji agencji i poszerzania kompetencji zespołu w obszarze digital.
O autorze
1 min czytania 2017-12-05

Monday istnieje na polskim rynku od niemal 12 lat. Firma powstała jako klasyczna agencja PR z najmocniejszymi kompetencjami w obszarze PR produktowego oraz korporacyjnego w sektorze IT, a po kilku latach zaczęła rozwijać się w kierunku digital marketingu, content marketingu oraz influencer relations (w 2011 roku otrzymała nominację w międzynarodowym konkursie Digital Communication Awards).

Przystąpienie do IAB Polska daje nam silną motywację do dalszego poszerzania kompetencji, możliwość wymiany doświadczeń, aktywny udział w rozwoju branży interaktywnej w Polsce czy dzielenie się wiedzą z innymi uczestnikami rynku. To dla nas ogromna wartość. – EWA MITTELSTAEDT, PREZES ZARZĄDU MONDAY

Monday od początku aktywnie angażuje się w działalność IAB Polska. Eksperci agencji biorą udział w grupie roboczej zajmującej się gamingiem oraz e-sportem. Agencja wspiera merytorycznie oraz komunikacyjnie konferencję IAB z cyklu HowTo, poświęconą wykorzystaniu e-sportu i szeroko pojętego gamingu w działaniach marketingowych. Wydarzenie odbędzie się 6 grudnia w Warszawie.

IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród ponad 200 członków Związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj