Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Poczuj przyszłość na własnej skórze! Jutronauci już 9 grudnia w Warsaw Spire

Na wydarzeniu będącym finałem kilkumiesięcznej akcji promującej innowacyjność i przedsiębiorczość będzie można posłuchać m.in. Sebastiana Kulczyka, Tomasza Opasińskiego czy Aleksandry Przegalińskiej; w części wystawienniczej doświadczyć technologii jutra na własnej skórze...
O autorze
2 min czytania 2017-12-05

…zaś w części warsztatowej wspólnie z jutronautami – wizjonerami, innowatorami działającymi w obszarach architektury, designu, biznesu, nauki, nowych technologii – opracować rozwiązania na najbardziej palące problemy współczesnego świata.

Organizatorzy wydarzenia, Gazeta Wyborcza wraz z Partnerem – Kulczyk Investments, przygotowali atrakcje dla wszystkich gości interesujących się innowacyjnością i przyszłością. W programie m.in.:

  1. wystąpienie Tomasza Bagińskiego, twórcy filmów animowanych. W 2003 r. jego film “Katedra” został nominowany do Oscara. Tomasz, uczestniczący w konferencji przez Skype, opowie o przyszłości w branży filmowej oraz o swoich doświadczeniach w pracy nad filmami nagradzanymi na całym świecie.
  2. panel o wyzwaniach i szansach związanych z rozwojem technologii, w którym dyskutować będą: Aleksandra Przegalińska (filozofka, badaczka rozwoju nowych technologii), Magdalena Stobińska (fizyczka, doktor habilitowana nauk fizycznych) oraz Kamil Kulesza (kieruje Centrum Zastosowań Matematyki i Inżynierii Systemów działającym w ramach PAN).

Przestrzeń warsztatowa

W ramach wydarzenia dostępna będzie również część warsztatowa, do której zapraszamy zarówno dorosłych, jak i dzieci. Organizatorzy planują postawić przed każdą grupą warsztatową problem, który uczestnicy będą mieli zadanie rozwiązać pod opieką mentorów.

Jutronauci to projekt o Polakach, którzy mają szansę zmienić naszą przyszłość. Wśród nich analityczka trendów Zuzanna Skalska, projektant Oskar Zięta czy zajmująca się onkologią eksperymentalną profesor Magdalena Król.
Podczas warsztatów chcemy, by wraz z uczestnikami wydarzenia szukali rozwiązań na wyzwania, z którymi ludzie będą się mierzyć w świecie przyszłości. Dzięki temu można będzie poobserwować swojego idola w działaniu i wspólnie stworzyć prototyp, który pomoże zmierzyć się z problemami dotyczącymi zanieczyszczenia środowiska, starzejacego sie społeczeństwa czy rynku pracy Przewidzieliśmy także atrakcje dla najmłodszych. Liczymy na udział osób w każdym wieku i z każdego środowiska. – mówi Iwona Pawluk z „Wyborczej”, odpowiedzialna za projekt Jutronauci.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Warsztaty dla dorosłych poprowadzą Jan Dąbrowski z Akademii Leona Koźmińskiego i Rafał Stefański – trener, szef firmy szkoleniowej Yes Consensus. Warsztaty dla dzieci realizowane są przez Fundację Digital University.

Przestrzeń wystawiennicza

Odwiedzający będą mieli również okazję doświadczyć tego, jak będzie wyglądać przyszłość w ramach specjalnie przygotowanej części wystawienniczej. Czym będziemy się poruszać? Co będziemy jeść? Gdzie będziemy mieszkać? Co będziemy robić w czasie wolnym? Czy będziemy latać w kosmos?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Otwarci na ludzi i na świat. Marzyciele, odkrywcy i architekci naszej przyszłości. Inspirują i zarażają entuzjazmem, bo tak właśnie zmieniają świat. Z głową w chmurach, ale z sercem na dłoni. To właśnie nasi Jutronauci. Jedenastu wspaniałych, którzy przez kilka ostatnich miesięcy zachęcali do rywalizacji na marzenia i pomysły jakich świat nie widział – mówi Sebastian Kulczyk, CEO Kulczyk Investments, partnera projektu..

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wśród wystawców znajdą się m.in.

  • VERSABOX – przemysłowy pojazd autonomiczny,
  • HYPER POLAND – kapsuła do szybkiego przemieszczania się,
  • ELECTROLUX – inteligentny odplamiacz usuwający plamy za pomocą wody i fal ultrasonicznych,
  • PHOTON – robot edukacyjny do nauki oprogramowania,
  • MASHAMBAS – wieżowiec, w którym uprawia się, a następnie sprzedaje żywność.

Jutronaci

Jutronauci to ogólnopolska akcja organizowana przez Gazetę Wyborcza, przy wsparciu Partnera projektu – Kulczyk Investments, oraz wsparciu Patrona Medialnego – Radio Tok FM, która promuje innowacyjnych, przedsiębiorczych Polaków, którzy są liderami w swoich kategoriach. Wśród Jutronautów znajdują się m.in. Aleksandra Przegalińska, Agata Kołodziejczyk, Jakub Michalski, Tomasz Opasiński, Zuzanna Skalska czy Michał Biskup.