W ramach kategorii głównych nominowane były działania dla CANAL+ oraz Semilac. W kategorii „Launch produktu, usługi lub firmy” rywalizowały aż dwa projekty Havas PR: premiera serialu kryminalnego “BELFER” (najchętniej oglądanego przez Polaków serialu w historii CANAL+), za którą agencja otrzymała złoto oraz launch produktu Semilac SPA for Men ― kompleksowej linii do regeneracji i pielęgnacji paznokci stworzonej z myślą o mężczyznach, nagrodzony brązem. Działania wokół serialu „BELFER” otrzymały także złoto w kategorii Media Relations.
Zarówno współpraca Havas PR z Semilac, jak i z CANAL+ zostały dostrzeżone w kategoriach sektorowych. Promocja linii Semilac SPA for Men uzyskała srebro w kategorii „Uroda, higiena i wellness”, a premiera serialu “BELFER” srebro w kategorii „Kultura i media”.
Zobacz również
Po raz pierwszy w historii konkursu przyznano Nagrodę Publiczności, która trafiła do Havas PR za premierę serialu “BELFER”.
Pełna lista laureatów jest dostępna na stronie Złotych Spinaczy.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing