Havas PR nagrodzony w konkursie Złotych Spinaczy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Havas PR nagrodzony w konkursie Złotych Spinaczy

Związek Firm Public Relations po raz 15. ogłosił laureatów najważniejszego konkursu w polskiej branży PR ― Złotych Spinaczy. Agencja Havas PR otrzymała aż 6 statuetek, w tym 2 złota, 2 srebra, brąz oraz Nagrodę Publiczności.

W ramach kategorii głównych nominowane były działania dla CANAL+ oraz Semilac. W kategorii „Launch produktu, usługi lub firmy” rywalizowały aż dwa projekty Havas PR: premiera serialu kryminalnego “BELFER” (najchętniej oglądanego przez Polaków serialu w historii CANAL+), za którą agencja otrzymała złoto oraz launch produktu Semilac SPA for Men ― kompleksowej linii do regeneracji i pielęgnacji paznokci stworzonej z myślą o mężczyznach, nagrodzony brązem. Działania wokół serialu „BELFER” otrzymały także złoto w kategorii Media Relations.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zarówno współpraca Havas PR z Semilac, jak i z CANAL+ zostały dostrzeżone w kategoriach sektorowych. Promocja linii Semilac SPA for Men uzyskała srebro w kategorii „Uroda, higiena i wellness”, a premiera serialu “BELFER” srebro w kategorii „Kultura i media”.

Po raz pierwszy w historii konkursu przyznano Nagrodę Publiczności, która trafiła do Havas PR za premierę serialu “BELFER”.

Pełna lista laureatów jest dostępna na stronie Złotych Spinaczy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij