TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mobee Dick i Miquido tworzą EmpikGO

Mobilna ewolucja trwa w najlepsze i nie omija branży wydawniczej. Współpraca sieci Empik z Mobee Dick oraz Miquido właśnie owocuje aplikacją mobilną, dzięki której miłośnicy literatury mogą słuchać audiobooków i czytać e-booki z własnego telefonu czy tabletu.
O autorze
1 min czytania 2017-12-06

Każdy z nich może wybierać z 50 000 tytułów e-booków i 6000 audiobooków, a wśród nich nowości i premier dostępnych na wyłączność tylko w sieci Empik. Nie zapomniano także o specjalnych promocjach.

Aplikacja EmpikGO nie tylko wyróżnia się pod względem wizualnym, ale przede wszystkim jest wpierana pakietem najlepszych technologii mobilnych. Z łatwością można ją dopasować do własnych potrzeb: wybrać tempo czytanego przez lektora tekstu, rozmiar czcionki czy kolor tła, korzystać z zaawansowanego playera, synchronizować biblioteki z empik.com, a także zdecydować się na streaming lub tryb offline. Wkrótce w EmpikGO pojawi się również usługa subskrypcji.

Za strategię, design UI & UX odpowiada Mobee Dick.

DO obowiązków Miquido należy software development na platformy iOS i Android oraz Quality Assurance.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co jest najciekawsze w procesie tworzenia aplikacji EmpikGO?

Monika Mikowska, CEO Mobee Dick: „Czujemy się częścią procesu transformacji cyfrowej w Empiku. Poprzez projekt EmpikGO spółka wpisuje się w trendy na rynku i w pełni wykorzystuje możliwości technologii internetowych. To zresztą naturalny i oczywisty krok w dalszym rozwoju firmy i realizacji przyjętej strategii – sprzedaży książek w dwóch formach (zarówno tradycyjnej, jak i cyfrowej). EmpikGO dzięki sprawnej, szerokozasięgowej promocji, największemu asortymentowi ebooków i audiobooków i przede wszystkim dobremu, prostemu w użyciu narzędziu, jakim jest nasza aplikacja – bardzo szybko może przejąć pałeczkę lidera.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Radosław Holewa, CTO Miquido: “Empik to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na Polskim rynku i benchmark dla wielu naśladowców. Dzięki EmpikGO bardzo dobrze pokazuje kierunek, w którym zamierza się rozwijać. W naszym podejściu technologicznym i projektowym w EmpikGO staraliśmy się umożliwić nie tylko mocne wejście na rynek z niezwodnym narzędziem, ale także sprawny rozwój aplikacji w przyszłości. Po zaangażowaniu Empik w promocję aplikacji widzimy, że sieć wiąże z tym produktem bardzo duże nadzieje i rzuca rękawicę graczom już obecnym w tym segmencie rynku. Trzymamy mocno kciuki!”

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Bezpłatna aplikacja EmpikGO dostępna jest w App Store i Google Play.