Bezpłatne warsztaty promocji aplikacji mobilnych dla instytucji kultury

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bezpłatne warsztaty promocji aplikacji mobilnych dla instytucji kultury

Agencja interaktywna Up&More oraz Pracownia Otwierania Kultury w Centrum Cyfrowym, organizują pierwsze w Polsce warsztaty dotyczące promocji aplikacji mobilnych dla instytucji kultury. Odbędą się one 12 grudnia w Państwomiasto w Warszawie (ul. Andersa 29).

Warsztaty mają na celu merytoryczne wsparcie przedstawicieli kultury zaangażowanych w tworzenie, projektowanie oraz marketing aplikacji mobilnych wspierających reprezentowane przez nich instytucje, takie jak, np.: teatry, kina, muzea, galerie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Jako Centrum Cyfrowe konsekwentnie badamy wpływ rozwoju technologicznego na społeczeństwo oraz związane z nim, postępujące zmiany kulturowe. Współpracujemy z instytucjami kultury w zakresie coraz większej otwartości na nowe potrzeby społeczeństwa, a z drugiej strony widzimy potencjał i zasięg nowych technologii, które taką otwartość ułatwiają” – komentuje Ewa Majdecka, specjalistka ds. otwartości w kulturze z Pracowni Otwierania Kultury w Centrum Cyfrowym.

Wydarzenie to jest bezpłatne, wymagana jest jednak rejestracja poprzez formularz dostępny na stronie.

Podczas warsztatów prowadzący przybliżą uczestnikom rynek aplikacji mobilnych w kontekście ich szerokiego wykorzystania, przede wszystkim z punktu widzenia marketingowego. Uczestnicy dowiedzą się jak zaplanować start aplikacji, aby uzyskać możliwie jak najlepsze efekty oraz jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe, zwiększające liczbę pobrań, przy jednoczesnym wsparciu zaangażowania dotychczasowych użytkowników.

„Jest to nasz czwarty warsztat dotyczący promocji aplikacji mobilnych w tym roku, ale jest on na swój sposób wyjątkowy ze względu na grupę, dla której go przygotowujemy. Głęboko wierzymy bowiem w potencjał, jaki drzemie w nieszablonowych i ambitnych projektach mobilnych polskich środowisk kulturowych, które z przyjemnością wesprzemy dzieląc się naszą wiedzą i doświadczeniem” – uzupełnia Marzena Kamińska, managing partner Up&More.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij