Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Bezpłatne warsztaty promocji aplikacji mobilnych dla instytucji kultury

Agencja interaktywna Up&More oraz Pracownia Otwierania Kultury w Centrum Cyfrowym, organizują pierwsze w Polsce warsztaty dotyczące promocji aplikacji mobilnych dla instytucji kultury. Odbędą się one 12 grudnia w Państwomiasto w Warszawie (ul. Andersa 29).
O autorze
1 min czytania 2017-12-08

Warsztaty mają na celu merytoryczne wsparcie przedstawicieli kultury zaangażowanych w tworzenie, projektowanie oraz marketing aplikacji mobilnych wspierających reprezentowane przez nich instytucje, takie jak, np.: teatry, kina, muzea, galerie.

„Jako Centrum Cyfrowe konsekwentnie badamy wpływ rozwoju technologicznego na społeczeństwo oraz związane z nim, postępujące zmiany kulturowe. Współpracujemy z instytucjami kultury w zakresie coraz większej otwartości na nowe potrzeby społeczeństwa, a z drugiej strony widzimy potencjał i zasięg nowych technologii, które taką otwartość ułatwiają” – komentuje Ewa Majdecka, specjalistka ds. otwartości w kulturze z Pracowni Otwierania Kultury w Centrum Cyfrowym.

Wydarzenie to jest bezpłatne, wymagana jest jednak rejestracja poprzez formularz dostępny na stronie.

Podczas warsztatów prowadzący przybliżą uczestnikom rynek aplikacji mobilnych w kontekście ich szerokiego wykorzystania, przede wszystkim z punktu widzenia marketingowego. Uczestnicy dowiedzą się jak zaplanować start aplikacji, aby uzyskać możliwie jak najlepsze efekty oraz jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe, zwiększające liczbę pobrań, przy jednoczesnym wsparciu zaangażowania dotychczasowych użytkowników.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Jest to nasz czwarty warsztat dotyczący promocji aplikacji mobilnych w tym roku, ale jest on na swój sposób wyjątkowy ze względu na grupę, dla której go przygotowujemy. Głęboko wierzymy bowiem w potencjał, jaki drzemie w nieszablonowych i ambitnych projektach mobilnych polskich środowisk kulturowych, które z przyjemnością wesprzemy dzieląc się naszą wiedzą i doświadczeniem” – uzupełnia Marzena Kamińska, managing partner Up&More.

Słuchaj podcastu NowyMarketing