Content marketing od krakowskiego ContentHouse również dla start-upów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Content marketing od krakowskiego ContentHouse również dla start-upów

W gronie klientów ContentHouse pojawił się nowy klient z branży technologicznej. To krakowski start-up Reality Games. W ramach nowej współpracy agencja będzie prowadzić działania content marketingowe na rynek polski.

Rynek start-upów coraz szybciej dojrzewa i profesjonalizuje się, dlatego współpraca w zakresie marketingu coraz częściej powierzana jest agencjom zewnętrznym.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Reality Games to start-up z branży gier mobilnych. Krakowskie studio jest autorem popularnej, w m.in. w USA gry na smartfony opartej o Big Data – Landlord Real Estate Tycoon oraz Donut Trumpet – gry wykorzystującej wizerunek Donalda Trumpa. Gry polegają na wykupywaniu udziałów w nieruchomościach, które znajdują się w realnym świecie, jak Biały Dom czy Pałac Kultury i Nauki w Warszawie. Obecnie gry Reality Games zrzeszają ponad 5 mln aktywnych użytkowników z całego świata.

W ramach współpracy ContentHouse jest odpowiedzialny za prowadzenie działań content marketingowych na portalach branżowych związanych z grami mobilnymi. Agencja jest odpowiedzialna na razie za działania na rynek polski, jednak krakowski start-up działa na całym świecie.

Współpraca została nawiązana w ramach rekomendacji, a umowę zawarto na czas nieokreślony.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij