TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Content marketing od krakowskiego ContentHouse również dla start-upów

W gronie klientów ContentHouse pojawił się nowy klient z branży technologicznej. To krakowski start-up Reality Games. W ramach nowej współpracy agencja będzie prowadzić działania content marketingowe na rynek polski.
O autorze
1 min czytania 2017-12-08

Rynek start-upów coraz szybciej dojrzewa i profesjonalizuje się, dlatego współpraca w zakresie marketingu coraz częściej powierzana jest agencjom zewnętrznym.

Reality Games to start-up z branży gier mobilnych. Krakowskie studio jest autorem popularnej, w m.in. w USA gry na smartfony opartej o Big Data – Landlord Real Estate Tycoon oraz Donut Trumpet – gry wykorzystującej wizerunek Donalda Trumpa. Gry polegają na wykupywaniu udziałów w nieruchomościach, które znajdują się w realnym świecie, jak Biały Dom czy Pałac Kultury i Nauki w Warszawie. Obecnie gry Reality Games zrzeszają ponad 5 mln aktywnych użytkowników z całego świata.

W ramach współpracy ContentHouse jest odpowiedzialny za prowadzenie działań content marketingowych na portalach branżowych związanych z grami mobilnymi. Agencja jest odpowiedzialna na razie za działania na rynek polski, jednak krakowski start-up działa na całym świecie.

Współpraca została nawiązana w ramach rekomendacji, a umowę zawarto na czas nieokreślony.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj