„Za dobre rzeczy się płaci” to nowa, zabawna kampania z udziałem znanych w różnych dziedzinach. W przystępny sposób gwiazdy zwracają uwagę na to, dlaczego warto wpłacać środki na Szlachetną Paczkę, a nie tylko zatrzymać się na przygotowaniu prezentu dla wybranej rodziny.
W spocie występują również inni influencerzy: Y – prowadzący kanał MagicofY, Cyber Marian i Wojtek Szumański, Karolina Pilarczyk – mistrzyni Europy w drifcie, Katarzyna Bonda, Matteo Brunetti – finalista „Masterchef” oraz organizatorzy Runmageddonu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jak podoba się Wam nowy spot?
PS
Życzliwość, wrażliwość, pracowitość i drużynowość. – To te same wartości, które od 16 lat wyznajemy w Paczce – mówi Jakub Marczyński. Akcja Szlachetnej Paczki rozpoczęła się w czerwcu, wtedy powstała kampania “Lubię Ludzi”, której spot możecie zobaczyć poniżej:
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing