Małgorzata Rozenek-Majdan, Radosław Majdan, Cyber Marian i mistrzyni Europy w drifcie twarzami nowej kampanii Szlachetnej Paczki. Jak wyszła kampania?

Małgorzata Rozenek-Majdan, Radosław Majdan, Cyber Marian i mistrzyni Europy w drifcie twarzami nowej kampanii Szlachetnej Paczki. Jak wyszła kampania?

Szlachetna Paczka do swojej nowej kampanii zaprosiła najgorętszą parą polskiego show biznesu Małgorzatę Rozenek- Majdan i Radosława Majdana.Na Facebooku Paczki pojawił się zabawny spot z udziałem pary, który rozpoczyna się od kłótni z kelnerem. Czy takie zachowania przystają Perfekcyjnej Pani domu?

„Za dobre rzeczy się płaci” to nowa, zabawna kampania z udziałem znanych w różnych dziedzinach. W przystępny sposób gwiazdy zwracają uwagę na to, dlaczego warto wpłacać środki na Szlachetną Paczkę, a nie tylko zatrzymać się na przygotowaniu prezentu dla wybranej rodziny.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W spocie występują również inni influencerzy: Y - prowadzący kanał MagicofY, Cyber Marian i Wojtek Szumański, Karolina Pilarczyk - mistrzyni Europy w drifcie, Katarzyna Bonda, Matteo Brunetti – finalista „Masterchef” oraz organizatorzy Runmageddonu.

 

Jak podoba się Wam nowy spot?

PS

Życzliwość, wrażliwość, pracowitość i drużynowość. – To te same wartości, które od 16 lat wyznajemy w Paczce – mówi Jakub Marczyński. Akcja Szlachetnej Paczki rozpoczęła się w czerwcu, wtedy powstała kampania “Lubię Ludzi”, której spot możecie zobaczyć poniżej:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij