Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Oto, co się stanie, kiedy pełne nienawiści komentarze online wykorzystamy w prawdziwym życiu

Oto, co się stanie, kiedy pełne nienawiści komentarze online wykorzystamy w prawdziwym życiu
Według badań z mową nienawiści w internecie styka się 4 na 10 młodych ludzi (14-17 lat), a zjawiska zmasowanych ataków w sieci, tzw. cyberprzemocy, których elementem jest również przemoc werbalna, doświadczył już co piąty nastolatek w Polsce (21,5%).
O autorze
1 min czytania 2017-12-14

Jednak zjawisko hejtu nie dotyczy tylko naszego podwórka.

Jesteśmy społeczeństwem, które codziennie spędza kilka godzin przed monitorem, który w jakiś sposób zabezpiecza nas przed falą nieprzyjemnych reakcji innych. Czy wirtualne obrażanie boli mniej niż takie doświadczone na ulicy? Czy tak chętnie i z łatwością bylibyśmy w stanie obrazić przechodniów na ulicy? „In real life” to eksperyment społeczny, który przenosi wulgaryzmy z sieci na chodniki wielkich miast.

Co myślicie o tym eksperymencie?

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na pewno nie raz spotkaliście się z sytuacją, w której ktoś pada ofiarą przemocy ze strony rówieśników, czy to w szkole, czy w Internecie. Prześladowanie jest problemem trudnym, ale istnieje proste rozwiązanie, dzięki któremu możesz komuś pomóc, reaguj!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W dzisiejszych czasach, kiedy nie rozstajemy się ze smartfonami, tworzenie nowych relacji jest trudniejsze, niż nam się wydaje, nawet jeśli jesteśmy pośrodku setek tysięcy osób. Aby otworzyć się na nowe znajomości, potrzebujesz iskry i… czerwonego kubka!