TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jan Peszek w nowej kampanii agencji OPCOM dla Volkswagen Group Polska

Właśnie ruszyła ogólnopolska akcja edukacyjna Volkswagen Group Polska, której celem jest podniesienie wiedzy i świadomości kierowców w dziedzinie ubezpieczeń komunikacyjnych.
O autorze
1 min czytania 2017-12-14

Z cyklu filmów motoryzacyjnych, dostępnych na dedykowanej kampanii stronie www, kierowcy dowiadują się jakie prawa przysługują im w przypadku kradzieży samochodu. Czy ubezpieczenie pokrywa koszty napraw uszkodzeń samochodu powstałych w wyniku gwałtownych zdarzeń atmosferycznych, a także jaki wariant ubezpieczenia wybrać, aby zapewnić sobie wsparcie ubezpieczyciela w przypadku kolizji drogowej.

Kampania zaplanowana została na działania display, prasę, SEM/SEO oraz Social Media. Utworzony został także dedykowany landing page kampanii (nakazdywypadek.pl), na którym znaleźć można informacje dotyczące ubezpieczeń, porady oraz quiz.

Justyna Kofin, project manager kampanii, OPCOM: Poszczególne historie opowiadane są z lekkim przymrużeniem oka, co pozwoliło nam zbudować kreatywną i wyróżniającą się w segmencie ubezpieczeń platformę komunikacji.

Akcja wspierana przez przedstawicieli marek: Volkswagen Samochody Osobowe, ŠKODA, Audi, Volkswagen Samochody Użytkowe i SEAT. Partnerem akcji jest Volkswagen Financial Services. W akcji udział wzięło niemal 200 autoryzowanych punktów dealerskich. Za zakup mediów odpowiada PHD. Za koncepcje, strategię i egzekucję kampanii odpowiada OPCOM. Projekt po stronie agencji koordynuje Justyna Kofin.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj