TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Leo Burnett z nową kampanią świąteczną APAP

Na początku grudnia ruszyła świąteczna kampania APAP „Sprawdzony na ból”. To pierwsza kampania USP Zdrowie realizowana z agencją Leo Burnett.
O autorze
1 min czytania 2017-12-15

W świątecznym spocie marki APAP występuje sprzedawca choinek, dla którego Boże Narodzenie to czas wytężonej pracy. Choinki trzeba ustawiać, oprawiać, pakować i ładować do samochodów. Wysiłek z tym związany bywa przyczyną bólu pleców i mięśni, a wtedy z pomocą przychodzi APAP, sprawdzony lek na ból. Kampania telewizyjna z tym przekazem kierowana jest do widowni w całej Polsce.

To pierwsza kampania realizowana przez Leo Burnett na zlecenie USP Zdrowie. W zakres współpracy wchodzą działania ATL na rzecz marek APAP (Regular), APAP NOC i APAP dla dzieci Forte.

Obejrzyj spot tutaj.

Z ramienia agencji za realizację kampanii odpowiadają:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strategia:
Adam Nowakowski, Planning Director Leo Burnett

Kreacja:
Maciej Porebski, Creative Director Leo Burnett

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zespół kreacji: Piotr Dugin, Marek Wyżnikiewicz, Diana Przykorska

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Produkcja:
Kamil Ruciński, Broadcast Producer

Client Service:
Marta Tuczyńska, Account Director Leo Burnett

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg’s, KraftHeinz, McDonald’s, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Agencja należy do Publicis Groupe.