Leo Burnett z nową kampanią świąteczną APAP

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Leo Burnett z nową kampanią świąteczną APAP

Na początku grudnia ruszyła świąteczna kampania APAP „Sprawdzony na ból”. To pierwsza kampania USP Zdrowie realizowana z agencją Leo Burnett.

W świątecznym spocie marki APAP występuje sprzedawca choinek, dla którego Boże Narodzenie to czas wytężonej pracy. Choinki trzeba ustawiać, oprawiać, pakować i ładować do samochodów. Wysiłek z tym związany bywa przyczyną bólu pleców i mięśni, a wtedy z pomocą przychodzi APAP, sprawdzony lek na ból. Kampania telewizyjna z tym przekazem kierowana jest do widowni w całej Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To pierwsza kampania realizowana przez Leo Burnett na zlecenie USP Zdrowie. W zakres współpracy wchodzą działania ATL na rzecz marek APAP (Regular), APAP NOC i APAP dla dzieci Forte.

Obejrzyj spot tutaj.

Z ramienia agencji za realizację kampanii odpowiadają:

Strategia:
Adam Nowakowski, Planning Director Leo Burnett

Kreacja:
Maciej Porebski, Creative Director Leo Burnett

Zespół kreacji: Piotr Dugin, Marek Wyżnikiewicz, Diana Przykorska

Produkcja:
Kamil Ruciński, Broadcast Producer

Client Service:
Marta Tuczyńska, Account Director Leo Burnett

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg's, KraftHeinz, McDonald's, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Agencja należy do Publicis Groupe.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij