OPCOM zakończył budowę innowacyjnego systemu kolportażu dla firmy Prografix

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
OPCOM zakończył budowę innowacyjnego systemu kolportażu dla firmy Prografix

Ruszył dedykowany system B2B do druku i kolportażu online stworzony dla drukarni Prografix przez krakowską agencję reklamową OPCOM.

Platforma, którą udostępnia Prografix pod adresem www.targetdruk.pl, dostarczać ma partnerom biznesowym zintegrowaną i kompleksową usługę obejmującą możliwość samodzielnego przeprowadzenia kampanii marketingu bezpośredniego w postaci dystrybucji materiałów reklamowych. Możliwość zamówienia kolportażu za pomocą tego narzędzia jest rewolucyjne - klient wybiera miasto, obszary, wgrywa projekt i płaci, a wszystko to online. Poprzez udostępnianie usługi realizacji kampanii marketingu bezpośredniego, czyli popularnego roznoszenia ulotek, potencjalni klienci zyskują narzędzie usprawniające wycenę i kontrolę zlecenia. Platforma, dedykowana jest szczególnie dla nabywców usług marketingowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 

Prace nad platformą trwały 2 miesiące. Całość projektu po stronie agencji koordynował Piotr Śmietana, Head of IT agencji OPCOM.

To nie pierwszy projekt z zakresu IT realizowany przez OPCOM, w drugim kwartale roku, agencja zakończyła prace technologiczne przy budowie kompleksowego narzędzia do prezentacji oferty oraz komunikacji dla firmy EVIO Polska oraz współpracujących z nią operatorów kablowych i ISP.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij