OPCOM zakończył budowę innowacyjnego systemu kolportażu dla firmy Prografix

OPCOM zakończył budowę innowacyjnego systemu kolportażu dla firmy Prografix

Ruszył dedykowany system B2B do druku i kolportażu online stworzony dla drukarni Prografix przez krakowską agencję reklamową OPCOM.

Platforma, którą udostępnia Prografix pod adresem www.targetdruk.pl, dostarczać ma partnerom biznesowym zintegrowaną i kompleksową usługę obejmującą możliwość samodzielnego przeprowadzenia kampanii marketingu bezpośredniego w postaci dystrybucji materiałów reklamowych. Możliwość zamówienia kolportażu za pomocą tego narzędzia jest rewolucyjne - klient wybiera miasto, obszary, wgrywa projekt i płaci, a wszystko to online. Poprzez udostępnianie usługi realizacji kampanii marketingu bezpośredniego, czyli popularnego roznoszenia ulotek, potencjalni klienci zyskują narzędzie usprawniające wycenę i kontrolę zlecenia. Platforma, dedykowana jest szczególnie dla nabywców usług marketingowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 

Prace nad platformą trwały 2 miesiące. Całość projektu po stronie agencji koordynował Piotr Śmietana, Head of IT agencji OPCOM.

To nie pierwszy projekt z zakresu IT realizowany przez OPCOM, w drugim kwartale roku, agencja zakończyła prace technologiczne przy budowie kompleksowego narzędzia do prezentacji oferty oraz komunikacji dla firmy EVIO Polska oraz współpracujących z nią operatorów kablowych i ISP.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij