Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Prudential rusza z pierwszą kampanią reklamową

Prudential startuje z pierwszą kampanią reklamową, która wprowadza markę Prudential na polski rynek. Główny komunikat odwołuje się do idei regularnego oszczędzania dla zapewnienia dzieciom bezpieczeństwa finansowego w przyszłości. Prudential promuje w ten sposób Premiopolisę "Start w życie".
O autorze
2 min czytania 2013-04-05

Działania reklamowe mają charakter zarówno wizerunkowy, jak i produktowy. Kampania reklamowa jest pierwszą ogólnopolską kampanią Prudential w Polsce po ponad 70 latach nieobecności. Prudential był już obecny w Polsce w latach 20-tych i 30-tych, jednak wojna przerwała tę wspólną historię. – Głównym celem kampanii jest zaprezentowanie marki Prudential polskim klientom. Zależy nam, aby zbudować świadomości Prudentialu na naszym rynku, a także kreować pozytywny wizerunek marki – mówi Wojciech Pronobis, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej Prudential w Polsce.

Dodatkowo Prudential promuje w kampanii unikatowe ubezpieczenie – Premiopolisę „Start w życie”. Działania promocyjne obejmują komunikację w TV, internecie, sieciach kin oraz reklamę outdoorową w największych ośrodkach miejskich w Polsce. Spoty telewizyjne o długości 45s i 30s będą emitowane w głównych i tematycznych stacjach TV. Głównym bohaterem spotu Prudential jest chłopiec, widziany z perspektywy matki. – W reklamie odwołujemy się do niezwykle prawdziwego i silnego insightu konsumenckiego, że w oczach rodziców, dziecko zawsze pozostanie dzieckiem i już teraz warto zatroszczyć się o jego przyszłość – mówi Karol Kamas, Marketing Communication Manager Prudential w Polsce. – W ten sposób chcemy przedstawić markę Prudential jako świadomą, wspierającą, dzięki której można kształtować swoją przyszłość – dodaje Karol Kamas.

Spot reklamowy w inteligentny i ciepły sposób pokazuje, że czas płynie szybko i każde dziecko – prędzej czy później – stanie się osobą dorosłą. Bazując na tym samym koncepcie przygotowana jest również komunikacja w głównych portalach internetowych i społecznościowych oraz kampania display i wideo w sieci. Ponadto do kina przygotowane są dwa spoty – 45s, a także specjalny kinowy spot o długości aż 75s, które będą prezentowane w blokach specjalnych w 26 kinach zlokalizowanych w Warszawie, Wrocławiu, Poznanie, Trójmieście oraz na Śląsku. Kampania w mediach tzw. off-line potrwa do połowy maja, natomiast w internecie – aż do końca czerwca.

Działania komunikacyjne obejmują również nośniki outdoorowe zlokalizowane w miastach, w których na początku skupia swoją działalność Prudential. W tym przypadku layout będzie przedstawiał dwa zdjęcia tej samej osoby w wieku kilku i dwudziestu-kilku lat. Celem zestawienia obu zdjęć jest sugestywne przedstawienie mijającego czasu i pokazanie, że wkrótce również twoje dziecko stanie się dorosłe. Kampania outdoorowa obejmuje wielkoformatowe siatki winylowe oraz tablice w różnych formatach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Naszą kampanią chcemy przypomnieć, że nasze pociechy prędzej czy później wejdą w dorosłe życie. Naszym zdaniem warto im pomóc w każdym aspekcie życia, również finansowym. Premiopolisa „Start w życie” jest innowacyjnym produktem, który pozwoli naszym klientom zapewnić bezpieczną przyszłość swoim dzieciom. W kampanii reklamowej przede wszystkim chcieliśmy podkreślić efekt upływającego czasu, który biegnie szybciej niż może się nam wydawać. Liczymy na to, że za sprawą naszego komunikatu odbiorca zada sobie pytanie: „a co ja zrobiłem, żeby zapewnić moim dzieciom łatwiejszy start w dorosłość?” Jeżeli taki będzie efekt, osiągniemy jeden z założonych celów – wyjaśnia Wojciech Pronobis.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Koncepcję kreatywną opracowała agencja reklamowa Brain, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Obsługa w zakresie marketingu internetowego leżała po stronie agencji Next.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się