BGŻ BNP Paribas nowym Klientem Green Parrot

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
BGŻ BNP Paribas nowym Klientem Green Parrot

W wyniku przetargu, Agencja Green Parrot nawiązała współpracę z bankiem BGŻ BNP Paribas. To pierwsza wspólna realizacja obu podmiotów, której efekty obserwować możemy na kanałach social media.

Zespół specjalistów z Green Parrot opracował kompleksową koncepcję komunikacji dla Konta Optymalnego w Banku BGŻ BNP Paribas (z opcją mobilnych płatności zbliżeniowych w ramach aplikacji GOMobile) w social media a następnie wdrożył ją w takich kanałach jak: Facebook, LinkedIn oraz Youtube. W ramach współpracy, Agencja jest także odpowiedzialna za działania z Influencerami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania „Kura znoszące złote” to pierwsza wspólna realizacja BGŻ BNP Paribas oraz Green Parrot. Kura będąca bohaterem kampanii symbolizuje korzyści, jakie przygotował bank dla klientów w ramach wspomnianego konta. W promocji Konta Optymalnego za każdą płatność mobilną i przelew mobilny GoMobile otrzymuje się złotówkę zwrotu. Łącznie można dostać do 25 zł zwrotów miesięcznie, co w skali roku daje do 300 zł. Oferta jest skierowana do nowych użytkowników, którzy założą konto w banku BGŻ BNP Paribas do 29 grudnia br.

Strony nie podają informacji na jak długo została zawarta umowa.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij