Havas Media trzeci rok z rzędu dla Zdrovit

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Havas Media trzeci rok z rzędu dla Zdrovit

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) zwyciężył trzeci rok z rzędu w przetargu na obsługę mediową kilkunastu marek z portfolio firmy Natur Produkt Zdrovit.

Havas Media od 2016 roku zajmuje się obsługą mediową marek z portfolio Zdrovit, m.in.: Skrzypovity, Lacalutu Active, Molekinu D3 i wielu innych. W wyniku wygranego przetargu, również w 2018 roku dom mediowy będzie odpowiedzialny za optymalizowanie, planowanie i zakup kampanii telewizyjnych dla wymienionych produktów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Ta wygrana sprawiła nam dużą radość, ponieważ potwierdza, że nasze dotychczasowe działania przyniosły zakładane efekty biznesowe. W przyszłorocznej komunikacji dla marek Zdrovit z pewnością będziemy kontynuować budowanie wizerunku marki w oparciu o filozofię Meaningful Brands, ale wykorzystamy również wnioski płynące z naszych badań dotyczących konsumpcji contentu Havas Soil – mówi Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij