Havas Media trzeci rok z rzędu dla Zdrovit

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) zwyciężył trzeci rok z rzędu w przetargu na obsługę mediową kilkunastu marek z portfolio firmy Natur Produkt Zdrovit.
O autorze
0 min czytania 2017-12-20

Havas Media od 2016 roku zajmuje się obsługą mediową marek z portfolio Zdrovit, m.in.: Skrzypovity, Lacalutu Active, Molekinu D3 i wielu innych. W wyniku wygranego przetargu, również w 2018 roku dom mediowy będzie odpowiedzialny za optymalizowanie, planowanie i zakup kampanii telewizyjnych dla wymienionych produktów.

– Ta wygrana sprawiła nam dużą radość, ponieważ potwierdza, że nasze dotychczasowe działania przyniosły zakładane efekty biznesowe. W przyszłorocznej komunikacji dla marek Zdrovit z pewnością będziemy kontynuować budowanie wizerunku marki w oparciu o filozofię Meaningful Brands, ale wykorzystamy również wnioski płynące z naszych badań dotyczących konsumpcji contentu Havas Soil – mówi Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.