Lighthouse dla Stowarzyszenia Producentów Pieczywa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lighthouse dla Stowarzyszenia Producentów Pieczywa

Do grona nowych klientów firmy doradztwa komunikacyjnego i PR Lighthouse dołączyło Stowarzyszenie Producentów Pieczywa, reprezentujące czołowych producentów branży piekarniczej: Aryzta Polska sp. z o.o., La Lorraine Polska sp. z o.o., Lantmannen Unibake Poland sp. z o.o. oraz Nowel sp. z o.o.

W ramach umowy Lighthouse odpowiada za zbudowanie oraz prowadzenie kampanii edukacyjnej obalającej mity na temat pieczywa do odpieku. Zakres prac dotyczy doradztwa strategicznego w zakresie zintegrowanej komunikacji, relacji z liderami opinii oraz mediami. Kontrakt pozyskano w drodze przetargu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Dla naszego Stowarzyszenia ważne są działania ukierunkowane na konsumentów, a zwłaszcza promocję konsumpcji pieczywa opartą o rzetelne informacje o jego wartościach odżywczych i miejscu w zbilansowanej diecie dorosłych i dzieci. Podejście zaprezentowane przez konsultantów Lighthouse spełnia nasze oczekiwania w zakresie doradztwa komunikacyjnego oraz skutecznej egzekucji działań – podkreśla Artur Starek, prezes Stowarzyszenia Producentów Pieczywa.

Za projekt odpowiada Dział Consumer & Health kierowany przez Izabelę Wejcht (Head of Practice) - Klaudia Skorutowska (Project Executive) i Agnieszka Skiepko (Junior Project Executive).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij