Akcja propaguje ideę świąt, które mogą być jednocześnie smaczne i zdrowe. Marka zaprosiła kulinarnych blogerów do stworzenia zdrowszych wariantów wigilijnych i świątecznych potraw. Influencerzy zaproponowali 12 dań w nowych odsłonach, ich przepisy prezentowane są codziennie na www.optymalnewybory.pl, profilu FB oraz na blogach kulinarnych.
Na Święta czekamy cały rok. To czas radości i bliskości z najbliższymi, ale także oderwania się od codziennych zmagań i wyrzeczeń. Czujemy, że wtedy możemy zjeść nieco więcej i odpocząć…. Wreszcie potrzebujemy komfortu, by w spokoju przygotowywać postanowienia noworoczne.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za koncepcję i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja Clickad Interactive.
Akcja jest promowana w mailiingu wysyłanym do osób interesujących się kulinariami oraz w wyszukiwarce google.com.
Słuchaj podcastu NowyMarketing