NowyMarketing prognozuje rok 2018: Haier

NowyMarketing prognozuje rok 2018: Haier

O podsumowanie roku 2017 i prognozy na 2018 poprosiliśmy przedstawicieli wielu marek. Na nasze pytania odpowiedział również Bartosz Jeziorański, General Manager, Haier Poland.

Najważniejsze wydarzenie dla Państwa marki w 2017 roku

Rok 2017 to dla naszej marki pierwsza w jej historii na rynku polskim kampania TV, w której postawiliśmy na odbiegającą od standardów marek AGD kreację.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Najważniejszy sukces dla Państwa marki w 2017 roku

Silny dwucyfrowy wzrost.

Najtrudniejsze wyzwanie dla Państwa marki w 2017 roku

Był nim zbyt mały względem potrzeb marki zespół. Dodatkowy problem stanowiła trudność w jego powiększeniu związana z niedoborem talentów. Tak jak wspominałem, rok 2017 był dla nas przełomowy pod względem kampanii reklamowej, a także wielu aktywności marketingowych, które prowadziliśmy m.in. launchu naszego nowego virala z marką Vytautas, rocznego cyklu biegów przeszkodowych Runmageddon oraz wprowadzenia nowych produktów.

Najciekawsze trendy dla Państwa marki w 2017 roku

Wzrost świadomości konsumenta, większa koncentracja na technologii i wzornictwie, a także… powolny odwrót klientów od marek klasycznych.

Jak oceniają Państwo obecną kondycję branży marketingowej w Polsce?

Aktualnie gospodarka i rynek mają się dobrze, co służy branży marketingowej. Należy jednak pamiętać o zmieniających się trendach i potrzebach konsumentów.

Jakie macie Państwo najważniejsze plany na 2018 rok?

Chcemy znacząco zwiększyć naszą widoczność. Detale jednak przemilczę.

Jakie wyzwania czekają Państwa w 2018 roku?

Sprostanie rozwojowi, który paradoksalnie zaczyna przerastać możliwości kadrowe naszej organizacji. A i tak jest to tylko jedno z licznych związanych z tym wyzwań.

Jakich trendów możemy spodziewać się w 2018 roku?

Zdecydowanie wzrostu sprzedaży urządzeń zaawansowanych, wydajnych energetycznie i wzorniczo odpowiadających gustom rozwijającego się konsumenta. Spodziewam się także coraz większej digitalizacji urządzeń AGD, co jest już widoczne w proponowanych przez nas produktach.

Czy planują Państwo istotne zmiany w strukturze budżetu na 2018 r.? Czy któreś kanały znacząco stracą lub zyskają na znaczeniu?

Tendencje, które obserwuję to m.in. permanentny, choć wolniejszy niż można by się tego spodziewać, rozwój kanału internetowego. Doskonale trzyma się klasyczny retail szczególnie w wydaniu hybrydowym, połączonym ze świetnie prosperującymi platformami online. Kanał sklepów niezależnych, który mógł być największym beneficjentem programów socjalnych, kompletnie tę szansę zaprzepaścił na korzyść dwóch pozostałych.

 

O rozmówcy:

Bartosz Jeziorański
General Manager, Haier Poland

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij