Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Maria Jodłowska i Natalia Pryzowicz na czele kreacji agencji Next

Maria Jodłowska i Natalia Pryzowicz dołączyły do zespołu agencji Next, należącej do grupy Starcom MediaVest w Polsce. Rolą nowego teamu kreatywnego będzie zarządzanie całym działem kreacji agencji.
O autorze
1 min czytania 2013-06-10

Maria Jodłowska, pracowała dotychczas w agencji DDB Warszawa na stanowisku senior art directora. Posiada jedenastoletnie doświadczenie w branży reklamowej. W tym czasie zajmowała się takimi markami i firmami jak między innymi: McDonald’s, Johnson&Johnson, Philips, Unilever i Eurobank. Zdobywała nagrody i wyróżnienia w konkursach: One show Festival 2012 New York Poster Competition i Effie Awards.

Natalia Pryzowicz, pracowała ostatnio w agencji DDB Warszawa na stanowisku senior copywritera. Wcześniej była związana także z agencją Saatchi&Saatchi. W swoim dorobku ma kampania reklamowe tworzone dla takich klientów jak T-Mobile, McDonald’s i Procter&Gamble. Prace Natalii Pryzowicz były wyróżniane i nagradzane w wielu konkursach i festiwalach reklamowych: KTR, Golden Drum, Epica Awards, Luerzer’s Archive. Ukończyła łódzką Szkołę Filmową.

– Next jest bardzo mocno zakorzeniony w świecie digitalowym i to ma kluczowe znaczenie dla rozwoju agencji. Szeroka perspektywa w spojrzeniu na kreację oraz doświadczenie jakie wnoszą Maria i Natalia pozwolą nam stworzyć nową jakość projektów realizowanych dla naszych klientów. – mówi Jacek Celiński, dyrektor wykonawczy w agencji Next.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj