TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Fundusz ZMV inwestuje w agencję moderacji ASAP CARE 24

Agencja moderacji ASAP CARE 24 pozyskała strategicznego inwestora. Jest nim fundusz Zernike Meta-Ventures. Transakcja miała charakter venture capital a pozyskany kapitał zostanie przeznaczony na rozwój spółki.
O autorze
1 min czytania 2018-01-03

W wyniku transakcji ZMV pozyskało mniejszościowy pakiet udziałów.

Celem inwestycji jest zwiększenie dynamiki wzrostu spółki, zwłaszcza w zakresie pozyskania nowych Klientów, w tym międzynarodowych.

ASAP CARE 24 wystartował z końcem 2016 roku, będąc podmiotem wyspecjalizowanym w moderacji kanałów interaktywnych, z naciskiem na media społecznościowe. Obecnie agencja obsługuje wielokanałowo ponad 50 marek, wśród nich klientów takich jak: Media Markt, Vivus, Develey, czy marki z portfolio Sanofi Aventis. ASAP CARE 24 współpracuje również z domami mediowymi oraz agencjami interaktywnymi, uzupełniając ich kompetencje o profesjonalną moderację, prowadzoną w standardzie 8-23/7 lub 24/7.

„Naszym celem jest stać się agencją moderacji pierwszego wyboru dla wszystkich Klientów z rynków europejskich, poszukujących wyspecjalizowanego partnera, który będzie odpowiadał za komunikację z ich konsumentami i klientami. Mamy pełne kompetencje i gotową strukturę zespołu do wdrażania kompleksowych rozwiązań w zakresie moderacji cyfrowych kanałów komunikacji – od social media, przez eBOK, moderację portali i serwisów UGC, aż po obsługę chatów, czy wsparcie w moderacji konkursów lub akcji konsumenckich. Dbamy, aby dynamiczny rozwój szedł w parze z utrzymaniem najwyższych standardów jakości – już teraz obsługujemy tak wymagające branże jak bankowość, ubezpieczenia czy retail. Wiemy jak kluczowy dla powodzenia biznesu naszych klientów jest jakościowy customer care, niezależnie od kanału w jakim się komunikują z odbiorcami” – komentuje Jacek Redźko, Managing Partner, odpowiedzialny za new business.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„ASAP CARE 24 łączy kompetencje ludzkie ze wsparciem technologii, co jest kluczowe ze względu na strategię funduszu, która zakłada inwestycje w innowacyjne spółki, rozwijające lub wykorzystujące nowe technologie. To, co nas przekonało do inwestycji, to rozległe i wyjątkowe doświadczenie zespołu ASAP CARE 24 w swojej dziedzinie, brak bezpośredniej konkurencji, wykorzystanie atutu specjalizacji, a także świadomość coraz większej roli obsługi Klienta w cyfrowych kanałach komunikacji” – wyjaśnia Bartosz Składzień, Manager Inwestycyjny Zernike Meta-Ventures.

W transakcji doradzał Excalibur Capital a inwestycja została pokryta częściowo ze środków pochodzących ze Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Transakcja miała miejsce w pierwszej połowie grudnia 2017 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się