TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Value Media nawiązał długofalową współpracę z szkołami języka angielskiego Speak Up

Value Media, gracz nr 1 na rynku mediów digitalowych należący do GroupOne, rozpoczyna stałą współpracę z siecią szkół języka angielskiego Speak Up, charakteryzującą się indywidualnym podejściem do słuchaczy.
O autorze
1 min czytania 2018-01-03

Decyzja o współpracy zapadła po owocnym okresie próbnym w zakresie wsparcia działań SEM.

Sieć szkół języka angielskiego Speak Up liczy kilkadziesiąt placówek w Polsce i na świecie a z jej usług skorzystało do tej pory ponad 200 tysięcy zadowolonych słuchaczy. Speak Up stawia na zaawansowane narzędzia technologiczne, dzięki którym chętni mogą pobierać wiedzę w systemie multimedialnych zajęć, dostępnych 24 godziny na dobę, w dowolnej lokalizacji w Polsce i na świecie.

Dom mediowy Value Media, po owocnym okresie próbnym w zakresie SEM rozpoczął długofalową współpracę ze szkołą Speak Up. Będzie odpowiedzialny za działania efektywnościowe we wszystkich kanałach digitalowych. Podmiot zadba też o usprawnienie procesów sprzedażowych, poprowadzi działania w Paid Social, między innymi na Facebooku oraz przygotuje kreację marketingu efektywnościowego. Obsługę Klienta w obszarze kreatywnym i zaawansowanej analityki danych będzie wspierać Sales Tube, podmiot także należący do Group One.

W naszej branży najważniejszym okresem w roku jest jesień – to wtedy większość osób po powrocie z wakacji decyduje się na rozpoczęcie nauki języków obcych. Decyzja o podjęciu współpracy z Value Media właśnie w tym okresie okazała się dobrym posunięciem, chociaż była z naszej strony ogromnym kredytem zaufania dla zespołu. Value Media zaproponował ofertę opartą na nowoczesnych narzędziach odpowiadających na potrzeby naszych Klientów, a tym samym bardziej skutecznych. – mówi Bogusława Matuszewska, Prezes Speak Up.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj