Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Value Media nawiązał długofalową współpracę z szkołami języka angielskiego Speak Up

Value Media, gracz nr 1 na rynku mediów digitalowych należący do GroupOne, rozpoczyna stałą współpracę z siecią szkół języka angielskiego Speak Up, charakteryzującą się indywidualnym podejściem do słuchaczy.
O autorze
1 min czytania 2018-01-03

Decyzja o współpracy zapadła po owocnym okresie próbnym w zakresie wsparcia działań SEM.

Sieć szkół języka angielskiego Speak Up liczy kilkadziesiąt placówek w Polsce i na świecie a z jej usług skorzystało do tej pory ponad 200 tysięcy zadowolonych słuchaczy. Speak Up stawia na zaawansowane narzędzia technologiczne, dzięki którym chętni mogą pobierać wiedzę w systemie multimedialnych zajęć, dostępnych 24 godziny na dobę, w dowolnej lokalizacji w Polsce i na świecie.

Dom mediowy Value Media, po owocnym okresie próbnym w zakresie SEM rozpoczął długofalową współpracę ze szkołą Speak Up. Będzie odpowiedzialny za działania efektywnościowe we wszystkich kanałach digitalowych. Podmiot zadba też o usprawnienie procesów sprzedażowych, poprowadzi działania w Paid Social, między innymi na Facebooku oraz przygotuje kreację marketingu efektywnościowego. Obsługę Klienta w obszarze kreatywnym i zaawansowanej analityki danych będzie wspierać Sales Tube, podmiot także należący do Group One.

W naszej branży najważniejszym okresem w roku jest jesień – to wtedy większość osób po powrocie z wakacji decyduje się na rozpoczęcie nauki języków obcych. Decyzja o podjęciu współpracy z Value Media właśnie w tym okresie okazała się dobrym posunięciem, chociaż była z naszej strony ogromnym kredytem zaufania dla zespołu. Value Media zaproponował ofertę opartą na nowoczesnych narzędziach odpowiadających na potrzeby naszych Klientów, a tym samym bardziej skutecznych. – mówi Bogusława Matuszewska, Prezes Speak Up.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj